×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مهلت ۱۵ روزه برای تعیین وضعیت حساب‌های مازاد

اقتصادتهران: بانک کارآفرین بر اساس بخشنامه بانک مرکزی ازمشتریان حقیقی خود خواست تا طی مدت ۱۵ روز کاری با مراجعه به شعب این بانک، برای تعیین وضعیت حساب‌های مازاد خود اقدام کنند.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، طبق بخشنامه بانک مرکزی، بانک‌ها مجاز به افتتاح و نگهداری بیش از یک حساب سپرده انفرادی و یک حساب سپرده مشترک قرض‌الحسنه پس‌انداز، یک حساب انفرادی و یک حساب سپرده مشترک قرض‌الحسنه جاری و یک حساب انفرادی و یک حساب سپرده مشترک سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی برای هر شخص حقیقی نخواهند بود.

برهمین اساس از مشتریان بانک کارآفرین درخواست می شود به منظور تعیین وضعیت و بستن حساب/حساب‌های مازاد خود، مطابق شرایط اعلامی در بخشنامه بانک مرکزی در مهلت تعیین شده_ ۱۵روز کاری- با مراجعه به شعبه افتتاح کننده حساب خود اقدام کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches