×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بانک صادرات ایران مصمم به جذب منابع جدید با اتکا به توسعه زیرساخت‌های فناورانه

اقتصادتهران: جذب منابع جدید یکی از مواردی به شمار می‌رود که برای یک بانک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است به ویژه آن که الزام به حفظ منابع قبلی در کنار منابع جدید، به عنوان شریان اصلی فعالیت برای بانک‌ها مطرح است.

به گزارش اقتصادتهران، ضرورت این مساله به گونه‌ای است که شعب هر بانک در راس فعالیت‌ها باید جدیت در امر جذب منابع را همواره در دستور کار داشته باشند.

به بیان دیگر جذب منابع کافی به نوعی بر عملکرد سودآوری بانک تاثیر مطلوبی داشته و رابطه مستقیم سودآوری با جذب منابع بیش‌تر، امری حیانی محسوب می‌شود.

این موارد در حالی بیان می‌شود که ضرورت بازاریابی و افزایش سهم مناسب از بازار در شرایط رقابتی بین بانک‌ها در تببین و جذب منابع و به تبع آن سودآوری بسیار مهم و حیاتی است.

بانک صادرات ایران با پشتوانه بسیار خوب و برخورداری از نیروهای توانمند و کارکنانی وفادار به سسیستم، طی سال‌های اخیر توانسته، در زمینه جذب منابع خوب عمل کرده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود بهترین بهره‌برداری را انجام دهد اما در شرایط رقابتی تر شدن فعالیت بانک‌های، نیاز به جدیت بیش‌تر و برنامه ریزی منسجم تری در حال حاضر است.

این در حالی است که با روی کار آمدن کادر جدید مدیریتی در بانک صادرات ایران، به نظر می‌رسد خون تازه‌ای در رگ‌های کارکنان به جریان افتاده و از همین رو و با توجه به تاکید دکتر سیفی، مدیرعامل این بانک، جذب منابع بیش‌تر برای انجام فعالیت‌های بانک صادرات ایران در دستور کار قرار گرفته است، ضرورتی که باید از مدت‌ها پیش برای آن تمهیداتی اندیشیده می‌شد.

به هر روی به نظر می‌رسد جذب منابع باید به صورت نظام‌مند و مرتب و منظم بر اساس مدل کارت اعتباری متوازن و بر اساس سیاست‌های کلان بانک، صورت گیرد.

از سوی دیگر با افزایش ظرفیت زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و مرتفع شدن مشکلات و اختلال بانکداری شبانه و نیز مشکلات همراه بانک، شرایط لازم برای تحقق این امر فراهم گردیده است.

علاوه بر آن به نظر می‌رسد راه اندازی نئوبانک توسط بانک صادرات ایران، حرکت به سمت احراز هویت غیر حضوری و خلوت‌تر شدن شعب و همچنین استفاده از زمان بیشتر برای رسیدگی به مشتریان بزرگ بانک، زمینه ساز افزایش جذب منابع جدید برای بانک صادرات ایران گردد.

بانک صادرات ایران به پشتوانه ارائه خدمات و محصولات مشتری مدارانه و نیز توسعه زیرساخت‌های خود، خواهد توانست به قدرت نخست بانک‌های خصولتی کشور تبدیل و به راحتی نسبت به جذب منابع اقدام نماید.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches