×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مدیرعامل مؤسسه املاک و مستغلات سازمان تأمین‌اجتماعی منصوب شد

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در مراسم معارفه و تکریم مدیرعامل مؤسسه املاک و مستغلات این سازمان که با حضور مصطفی سوری معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری و جمعی از مدیران حوزه اقتصادی و عمرانی این سازمان و همچنین اعضای هیئت‌مدیره و مدیران موسسه املاک و مستغلات سازمان تأمین‌اجتماعی برگزار شد، با تأکید بر اهمیت و ضرورت مولدسازی املاک و مستغلات سازمان، ظرفیت‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در این حوزه را بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: با اهتمام و جدیت مدیران این مؤسسه، همه ظرفیت‌های حوزه املاک و مستغلات سازمان باید در خدمت منافع بیمه‌شدگان قرار بگیرد.

به‌گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، موسوی در این مراسم ضمن تبریک پاسخ مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی، این اقدام را مایه خوشحالی و افتخار ملت ایران و مردم مسلمان جهان عنوان کرد و اظهار داشت: الحمدلله با عملیات غرورآفرین روز گذشته، همه دنیا اقتدار جمهوری اسلامی ایران را با چشم خود دیدند و فهمیدند که غیرت ایرانی اجازه نمی‌دهد کسی به خاک این کشور جسارت کند. به تعبیر رهبر معظم انقلاب دوره بزن در رویی تمام شده و هر اشتباه دشمن، پاسخش سیلی محکم نیروهای مسلح مقتدر ما خواهد بود.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تقدیر از اقدامات تیم مدیریتی سابق موسسه املاک و مستغلات گفت: اراده‌ای که در تغییرات مدیریتی این مجموعه هست، اراده‌ای در راستای تسریع در روند حرکتی است. هم کسانی که قبل از این مسئولیت موسسه را بر عهده داشتند، فرصت تازه‌ای در مجموعه‌های دیگر پیدا می‌کنند و هم مدیریت جدید این مجموعه فرصت و مأموریت خواهد داشت که حرکت جدیدی را آغاز کند. در هر دو حال باید از خداوند متعال طلب خیر کرد تا بیش از پیش آثار مثبت در مجموعه تأمین‌اجتماعی جاری شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر سازمان تأمین‌اجتماعی در حوزه املاک و مستغلات اظهار داشت: انتظار ما این است که در دوره جدید، با تدبیر مدیران مؤسسه املاک و مستغلات، ظرفیت‌های این بخش از سازمان تأمین‌اجتماعی بیش از پیش در خدمت سازمان و برنامه‌های توسعه خدمات به بیمه‌شدگان عزیز قرار بگیرد. این مهم با برنامه‌ریزی برای دسته‌بندی درست املاک و مستغلات سازمان در قالب مولدسازی محقق می‌شود و امیدواریم که مدیران جدید به درستی در این مسیر حرکت کنند؛ خصوصاً که کار در زمینه املاک از آنجا که نتایج چندان ملموسی ندارد، بسیار دشوار است.

موسوی ارزیابی دقیق از وضعیت و شرایط املاک سازمان تأمین‌اجتماعی را یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های مدیریت جدید این مجموعه عنوان کرد و گفت: ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی و همگرایی مدیران و کارکنان در موسسه املاک و مستغلات، در دوره جدید باید ارزیابی از املاک سازمان به‌صورت دقیق انجام پذیرد. در واقع همه باید تلاش کنیم که این ظرفیت در سازمان تأمین‌اجتماعی به خوبی احیا شود تا سازمان بتواند از این ظرفیت مهم اقتصادی که سرمایه بیمه‌شدگان عزیز است، به بهترین نحو بهره‌برداری کند.

وی با تأکید بر این‌که مقدمه همه این اقدامات، همگرایی همه نیروها در مجموعه سازمان تأمین‌اجتماعی است، گفت: بخش‌های مختلف سازمان و شرکت‌های مرتبط با این حوزه باید در این زمینه در همگرایی و هماهنگی کامل باشند. اگر در نگاه بیرونی، اقتدار کشور در هماهنگی برای حفظ امنیت کشور و مقابله مؤثر با دشمنان است، در جنبه داخلی اقتدار ما به وحدت و همگرایی است. موضوعی که در فرمایشات نوروزی رهبر انقلاب نیز بر آن تأکید شده و ان‌شاءالله ما هم در سازمان بتوانیم به این سمت حرکت کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با تأکید بر ضرورت برنامه‌محوری، آن را یکی از خصوصیات بارز مدیرعامل جدید موسسه املاک و مستغلات دانست و گفت: خواسته سازمان از مدیریت جدید مؤسسه، افزایش سرعت در روندها و فرآیندها در عین حفظ کیفیت کار است. با حسن سابقه‌ای که از مدیرعامل جدید مجموعه سراغ داریم، این هدف کاملاً دست‌یافتنی است و امیدواریم به‌زودی شاهد تحولات مثبت در زمینه املاک و مستغلات سازمان تأمین‌اجتماعی باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches