×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تمهیدات ترافیکی روزهای پایان سال در منطقه ۲ بررسی شد

اقتصادتهران: تمهیدات ترافیکی روزهای پایان سال در مسیرهای عبوری و بزرگراهی منطقه ۲ پایتخت در بازدید مشترک سرپرست شهرداری منطقه۲ با  روسای پلیس راهور و پلیس بزرگراهی منطقه بررسی شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، حسن صفات، سرپرست شهرداری منطقه ۲ در بازدید مشترک باروسای پلیس راهور و پلیس بزرگراهی منطقه گفت: با توجه افزایش حجم تردد عابران پیاده و همچنین خودروها در سطح معابر و به ویژه اطراف مراکز خرید در روزهای پایانی سال  که موجب افزایش حجم ترافیک می‌شود، در صدد پیش بینی تمهیدات لازم برای روانسازی تردد و کاهش مشکلات ترافیکی در بزرگراه‌های و معابر منطقه هستیم.

وی همکاری پلیس با مدیریت  شهری را ارزشمند برشمرد و افزود: روانسازی تردد و تسهیل در عبور و مرور همراه با آرامش شهروندان از اهداف مشترک مدیریت شهری و پلیس راهور است و امید می‌رود با برنامه ریزی صورت گرفته این اهداف پیش بینی شده محقق شود.

سرپرست شهرداری منطقه۲ درادامه گفت: به منظور تامین رفاه عابران پیاده، تمهیدات لازم برای رفع سد معبر اتخاذ شده است.

وی  درادامه به نقش مشارکت شهروندان در رفع مشکلات ترافیکی و ایجاد انضباط شهری اشاره کرد و گفت: با توجه به ضرورت آموزش و فرهنگسازی در افزایش مشارکت شهروندان، برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در بستر فضای مجازی اجرا می‌شود.

صفات افزود: کمپین موتور سوار خوب را ازدیگر برنامه‌های آموزشی و فرهنگی است که با مشارکت پلیس راهور در حال اجرا است و امید می‌رود با تعامل و همکاری فی مابین مدیریت شهری و پلیس راهور بتوانیم در رفع مشکلات ترافیکی شهری تاثیرگذار باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches