×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
بازدید معاون بهداشت وزارت بهداشت از نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی

اقتصادتهران: معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی(ایران هلث)گفت: خلاقیت پژوهشگران و فناوران در بحث پیشگیری و مبارزه با بیماری ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی؛ دکتر حسین فرشیدی افزود: در این نمایشگاه شرکت های دانش بنیان، تولیدات خوبی را ارائه کرده اند که این نوآوری در تولید محصولات سلامت محور برای پیشگیری، تشخیص و مبارزه با بیماری‌ها ارزشمند است

وی به تاثیر محصولات دانش بنیان برای مبارزه با بیماری های اشاره کرد و گفت: با حمایت و سرمایه گذاری بیشتر در حوزه تولیدات داخلی، کشور به محصولات وارداتی در زمینه نظام سلامت نیازی ندارد.

وی به بازدید و گفتگو با شرکت کنندگان در نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در این بازدید، مشکلات شرکت های دانش بنیان بررسی و ارزیابی شد که تامین اعتبار لازم برای فرآیند تولید محصولات از مهمترین مباحث این حوزه است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: نمایشگاه ایران هلث فرصت بسیار خوبی است تا شرکت هایی که در زمینه های تامین تجهیزات پزشکی فعالیت دارند، محصولات خود را عرضه کنند.

دکتر فرشیدی با اشاره به اینکه ما گام هایی اولیه خودکفایی را در حوزه مختلف تجهیزات پزشکی برداشته ایم،گفت: در این نمایشگاه شاهد هستیم که بسیاری از تولیدکنندگان و مهندسان جوان کارهای مختلف خلاقانه خود را ارائه کرده اند.

وی ضمن اشاره به ابداعات نوین شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه ایران هلث، اضاه کرد: مهمترین نکته ای که در تولیدات تجهیزات پزشکی باید مورد توجه قرار بگیرد این است که ایین تجهیزات باید متناسب با نیاز کشور تامین شود تا از کارایی لازم را برخوردار باشد.

در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی(ایران هلث) که فراگیرترین نمایشگاه صنعت سلامت کشور محسوب می شود، بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی حضور دارند

حضور شرکت های داخلی در نمایشگاه امسال نسبت به سال قبل ۳۰ درصد و حضور شرکت های خارجی ۶۰ درصد افزایش یافته است که این نشان از اهمیت و جایگاه بالای پزشکی و صنایع وابسته این حوزه ی کشورمان دارد.

در نمایشگاه امسال تجهیزات پزشکی، بیش از ۱۰۰ شرکت دانش بنیان حضور و مشارکت دارند که این موضوع موجب شد تا این نمایشگاه در تقویم حمایتی صندوق نوآوری و شکوفایی قرار بگیرد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی(ایران هلث) تا نهم خردادماه هر روز از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches