×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
افتتاح سه بیمارستان در دهمین آیین پویش ره سلامت

اقتصادتهران: بیمارستان در شهرهای قم، مشهد و کرمان در قالب دهمین آیین پویش ره سلامت روز پنجشنبه با حضور رییس‌جمهوری به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح می‌شود.

به گزارش ایرنا، در دهمین آیین پویش ره سلامت قرار است که بیمارستان امیر المومنین(ع) قم که مجری آن، خیرین هستند، با ۲۳۱ تخت بیمارستانی و با متراژ ۱۹ هزار و ۹۴۹ مترمربع افتتاح شود. این پروژه بیمارستانی برای ۵۰۰ نفر شغل ایجاد می‌کند.

همچنین بیمارستان هاشمی نژاد مشهد که مجری آن، دانشگاه علوم پزشکی مشهد است نیز با ۴۰۰ تخت و متراژ ۳۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع افتتاح می‌شود. این بیمارستان برای ۲۳۰ نفر اشتغال زایی می‌کند.

بیمارستان سینا زرند در استان کرمان نیز با ۱۵۰ تخت و متراژ ۱۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع افتتاح می‌شود. مجری این پروژه بیمارستانی، سازمان مجری وزارت راه و شهرسازی است. این پروژه برای ۴۵۰ نفر شغل ایجاد می‌کند.

در مجموع این سه پروژه برای هزار و ۱۸۰ نفر اشتغال زایی خواهند کرد و هزینه انجام شده برای این پروژه‌ها، شامل ساخت و تجهیز آنها بالغ بر ۵ هزار و ۹۱۸ میلیارد ریال است.

جزییات بیمارستان امیر المومنین(ع) قم

بیمارستان امیر المومنین(ع) قم توسط خیرین و در ۹ طبقه ساخته شده است. عملیات ساخت این پروژه از سال ۱۳۹۳ آغاز و در سال جاری به پایان رسیده است.

این بیمارستان ۲۳۱ تخت خوابی، ۶ اتاق عمل، ۱۶ تخت اورژانس، ۱۸۲ تخت بستری، ۱۵ تخت آی سی یو، ۸ تخت سی سی یو، ۶ تخت PICU و ۴ تخت آی سی یو نوزادان دارد.

امکانات درمانی این بیمارستان شامل بخش‌های مراقبت‌های ویژه، بخش‌های عفونی مردان و زنان، اطفال، چشم، گوش، داخلی، جراحی، اورولوژی، زایمان و کلینیک‌های تخصصی است. امکانات تشخیصی نیز شامل فضاهای آزمایشگاهی و تصویربرداری است.

با توجه به شرایط خاص استان قم و میزان تردد مسافران، نیاز به افزایش تخت‌های بیمارستانی در این استان ضروری است. به نظر می‌رسد با ورود تخت‌های جدید بیمارستانی به این استان در زمان کرونا، خدمات رسانی نیز بهتر می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches