×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز بکار باجه بورس  بانک شهر در ساختمان بورس اوراق بهادار تهران

اقتصادتهران: به منظور ارائه خدمات و تکمیل چرخه محصولات معرفی شده به مشتریان بازار سهام ، باجه بورس بانک شهر در ساختمان جدید بورس اوراق بهادار تهران آغاز بکار کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، نخستین باجه اختصاصی بورسی بانک شهر طی مراسمی با هدف توسعه فرهنگ سرمایه گذاری و دسترسی آسان شهروندان به تالار بورس با حضور مدیر امور شعب تهران، مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی و جمعی از مدیران و مشتریان این بانک فعالیت خود را آغاز کرد.

شادفر مدیر امور شعب تهران حضور بانک شهر در بازار بورس را ضروری و مطابق خواست شهروندان توصیف کرد و گفت: محصولات و خدمات معرفی شده بانک شهر در این حوزه قابل توجه و جامع بوده؛ قطعا با افتتاح باجه بورس چرخه ارائه خدمت بانک شهر در این بازار بزرگ تکمیل ترخواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به روند رو به رشد خدمات بانک شهر گفت: معتقدم با توجه به استقبال سرمایه گذاران از بازار سهام و وجود نقدینگی بالا در این بازار حضور بانک شهر بسیار حائز اهمیت است.

شادفر افتتاح باجه تخصصی بورس همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تاسیس بانک را در راستای تحقق اهداف بانک توصیف و ابراز امیدواری کرد: به زودی بانک شهر به یکی از برترین بانک های کشور دراین حوزه تبدیل شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches