×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
تشکیل کارگروه مشترک دولت و مجلس برای بررسی اصلاحیه بودجه ۹۲

عضو کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی از تشکیل کار گروه مشترک دولت و مجلس برای بررسی لایحه اصلاح قانون بودجه سال ۱۳۹۲ خبرداد و گفت: این کارگروه متشکل از نمایندگان دولت و اعضای کمیسیون بودجه مجلس است .

اسماعیل جلیلی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا ، با اشاره به برگزاری نشست فوق العاده اعضای کمیسیون بودجه مجلس با محمد رضا نوبخت معاون رییس جمهوری در روز گذشته اظهار داشت : نتیجه این نشست ، تشکیل کارگروه مشترک دولت و مجلس بود.

وی در خصوص روند بررسی اصلاحیه بودجه ۹۲ در کمیسیون بودجه مجلس گفت: نمایندگان با تبصره یک اصلاحیه بودجه موافقت کردند و به این ترتیب پیشنهاد دولت مبنی بر حذف بند ( ۷-۲ ) محقق و به دولت اجازه جابجایی اعتبارات عمرانی داده شده است .

در تبصره یک لایحه اصلاح بودجه سال ۱۳۹۲ آمده است : در بند (۷-۲) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور عبارت تفاوت بیش از ده درصد در تخصیص و پرداخت ردیف‌های مصوب سایر طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای توسط کمیته‌های تخصیص اعتبار و پرداخت توسط خزانه ممنوع و در حکم تصرف غیرقانونی در اموال عمومی است حذف می‌شود.

** اواخر مهر ماه اصلاحیه بودجه ۹۲ در صحن علنی مجلس بررسی می شود

جلیلی در مورد ، زمان بررسی لایحه اصلاح بودجه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: کار بررسی لایحه اصلاح بودجه سال ۱۳۹۲ ، تا پایان هفته جاری در کمیسیون بودجه مجلس ادامه خواهد داشت و با توجه به تعطیلی مجلس در هفته آینده ، پیش بینی می شود که کار بررسی این لایحه در صحن علنی مجلس به اواخر مهرماه برسد.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches