×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
افزایش گشت های پلیس در شبهای محرم

رئیس پلیس تهران از کشف سی و دی وی دی غیرمجاز و مبتذل در سطح شهر خبر داد و در خصوص تمهیدات پلیس برای ایام محرم گفت: گشتهای انتظامی و آگاهی به منظور جلوگیری از سرقت و تامین امنیت در شبهای محرم افزایش می یابد.

به گزارش مهر، سردار حسین ساجدی نیا در حاشیه اجرای مرحله سوم طرح امنیت محله محور و جمع آوری اقلام ضد فرهنگی اظهار داشت: از ابتدای سال ماموران پلیس پایتخت موفق شدند ۱۱ میلیون سی دی، دی وی دی مبتذل و بازی های رایانه ای غیرمجاز را کشف و ضبط کنند. در آخرین مرحله نیز که از چندی قبل در پایتخت آغاز شد ماموران پلیس امنیت توانستند ۲ میلیون سی دی غیرمجاز را کشف و ۵۷ فروشگاه که اقدام به تکثیر و فروش این سی دی ها می کردند را نیز پلمپ کنند.

وی ادامه داد: دستگیرشدگان این طرح پس از بازجویی به مرجع قضائی معرفی می شوند.

به گفته رئیس پلیس تهران ماموران راهور و انتظامی در سر تقاطعها و چهارراههای سطح شهر با سی دی فروشان و دستفروشان برخورد می کنند. خوشبختانه امسال میزان کشفیات اقلام ضد فرهنگی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ برابر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در طرح اخیر پلیس فیلمهای اکران شده که آماده توزیع در شبکه خانگی بود کشف و ضبط شد تاکید کرد: در طرح روز گذشته ماموران موفق شدند تعداد زیادی از فیلم هایی که پس از اکران آماده توزیع در شبکه خانگی بودند و به صورت غیرمجاز کپی شده بود را کشف و ضبط کنند.

ساجدی نیا در پاسخ به سئوال مهر در خصوص تمهیدات پلیس برای ایام محرم در پایتخت اظهار داشت: اولویت و برنامه ریزی، تمهیدات ترافیکی است که همانند گذشته اجرا شده و ما تسهیلاتی را برای هیات های عزاداری در نظر گرفته ایم. در خصوص اقدامات انتظامی نیز برنامه ریزی کامل انجام شده و گشت های محلات افزایش می یابد. ضمن اینکه در طول سه روز تاسوعا، عاشورا و روز جمعه پلیس آماده باش ۱۰۰ درصد است.

وی ادامه داد: پلیس آگاهی نیز برای جلوگیری از سرقتهای احتمالی گشتهایش را در طرح شهر افزایش داده و حضور فعال تری خواهد داشت.

رئیس پلیس تهران با بیان اینکه همیاران محرم شناسایی شده و جلسات آموزشی برای آنها برگزار شد تصریح کرد: این افراد که از معتمدان هیات ها هستند رابطه پلیس و هیات ها هستند و تلاش می کنند انضباط ترافیکی برقرار شود.

وی در پایان از هیئتهای عزاداری خواست در وقت مقرر به عزاداری خود پایان دهند تا مزاحمتی برای شهروندان نداشته باشند.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches