×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
سقوط تریلر ۱۸ چرخ روی ماشین‌عروس

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از سقوط یک تریلر ۱۸ چرخ روی ماشین عروس و سه خودروی همراه وی خبر داد.

حسن عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در ساعت ۲۲:۵۹ شب‌گذشته وقوع حادثه‌ای در اتوبان یاسینی به مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ اعلام شد، گفت: با توجه به نوع گزارش دریافتی، بلافاصله چند دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در اتوبان یاسینی تقاطع حکیمیه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور تکنیسین‌های اورژانس در محل حادثه مشخص شد که یک دستگاه تریلر ۱۸ چرخ حامل بار نخاله و مصالح ساختمانی روی یک دستگاه ماشین‌عروس و سه دستگاه خودروی کاروان عروس سقوط کرده است.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با بیان اینکه بررسی‌های اولیه نشان داد که این کاروان عروسی از سمت رودهن به تهران در حرکت بوده که در محدوده تقاطع حکیمیه با این تریلر برخورد می‌کند، گفت: این تریلر ۱۸ چرخ نیز از خروجی حکیمیه در حال ورود به اتوبان یاسینی بوده که در شانه اتوبان روی این خودروی عروس و خودروهای کاروان می‌افتد.

عباسی با بیان اینکه در این حادثه هشت تن مصدوم شده‌اند، گفت: پنج تن توسط تکنیسین‌های اورژانس به بیمارستان منتقل شده‌اند و سه تن نیز در محل و به صورت سرپایی تحت مداوا قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه داماد دچار ضربه به سر شده و به حالت کما به بیمارستان منتقل شد، گفت: عروس این ماشین خوشبختانه آسیب جدی ندیده، اما حال عمومی داماد وخیم گزارش شده است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches