×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
شمارش معکوس برای اعلام بهای خودرو

نرخ تورم برخی خودروها از سوی مرکز ملی رقابت اعلام شد که بر این اساس، نرخ تورم مگان با احتساب ارز آزاد ۱۰۰٫۴ درصد و ویتارا ۹۴.۲ درصد تعیین شده است.

نرخ تورم بخشی برخی خودروها از سوی مرکز ملی رقابت اعلام شد که بر این اساس، نرخ تورم مگان اتوماتیک ۲۰۰۰ سی‌سی با احتساب ارز مبادله‌ای ۷۳٫۵ درصد و با احتساب ارز آزاد ۱۰۰٫۴ درصد تعیین شده است.

همچنین نرخ تورم مگان ۲E با موتور ۱۶۰۰ سی‌سی با احتساب ارز مبادله‌ای ۷۳٫۳ درصد و با احتساب ارز آزاد ۱۰۰٫۱ درصد اعلام شده است.

میانگین درصد تغییر قیمت تیانا HIGH در سال ۹۱ نسبت به ۹۰ با احتساب ارز مبادله‌ای ۷۱٫۹ درصد و با احتساب ارز آزاد ۹۷٫۸ درصد تعیین شده است.

نرخ تورم بخشی پیکاپ دو کابین نیز با ارز مبادله‌ای ۷۲٫۲ و با ارز آزاد ۹۸٫۴ درصد اعلام شده است.

در مورد مزدا ۳ جدید (تیپ ۴) نیز باید به نرخ تورم ۶۶٫۴ درصدی این خودرو با احتساب ارز مبادله‌ای و نرخ تورم ۸۸٫۸ درصدی آن با احتساب ارز آزاد اشاره کرد.

نرخ تورم مزدا ۳ با موتور ۱۶۰۰ سی‌سی نیز با احتساب ارز مبادله‌ای ۶۴٫۵ درصد و با احتساب ارز آزاد ۸۵٫۷ درصد تعیین شده است.

نرخ تورم پاژن وانت دو کابین GLD3000 با ارز مبادله‌ای ۶۴٫۸ درصد و با احتساب ارز آزاد ۸۶٫۴ درصد تعیین شده است.

نرخ تورم سوزوکی گرند ویتارا با گریبکس اتوماتیک نیز با احتساب ارز مبادله‌ای ۷۰ درصد و با احتساب ارز آزاد ۹۴٫۲ درصد اعلام شده است.

نرخ تورم این خودرو در نوع گریبکس دستی با ارز مبادله‌ای ۷۰٫۱ درصد و با ارز آزاد ۹۴٫۴ درصد تعیین شده است

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches