×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۱  
true
true
ترفندهای بانک ایران زمین برای پاسخگویی بهتر به مشتریان

اقتصادتهران: یکی از مواردی که معمولا در انتهای سال مشتریان بانک‌ها با آن مواجه هستند، ازدحام شعب بانک ها و نیز نحوه خدمت رسانی از سوی بانک هاست.

به گزارش اقتصادتهران، اگرچه برای پاسخگویی به سیل تقاضاهای مردم در شب عید و روزهای پایانی سال، بانک‌های مختلف بنابر بر مقتضیات خود و نیز دستورالعمل همکاری از سوی بانک مرکزی، نسبت به افزایش ساعات کاری و نیز معرفی شعب کشیک بانک متبوع خود اقدام می‌کنند اما این امر نیز ممکن است در پاره‌ای موارد منجر به رضایت کامل مشتریان نشده و ایجاد صف‌های انبوه در برخی شعب، موجب اتلاف وقت مشتریان در روزهای پایان سال می شود.

بانک ایران زمین یکی از بانک‌های موفق کشور است که برای از بین بردن یا به حداقل رساند مشکلات مشتریان در روزهای پایان سال علاوه بر آمادگی تمام شعب خود در راستای ارائه خدمات، با تشویق مشتریان به استفاده از اپلیکیشن همراه بانک ایران زمین توانست حجم قابل قبولی از درخواست‌هایی که قرار بود با مراجعه مشتریان به شعب انجام شود را برطرف کند.

راحتی استفاده از نرم افزار همراه بانک ایران زمین با قابلیت‌های ویژه‌ای که برای آن در نظر گرفته شده یکی از بهرین روش‌ها برای کاهش مراجعات مرسوم به شعب این بانک در روزهای پایانی سال بود.

از سوی دیگر سهولت کار با اینترنت بانک ایران زمین نیز در کنار همراه بانک از دیگر پیش بینی‌هایی بود که این بانک انجام داد و با ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات این اپلیکیشن توانست بار مراجعه بسیاری از مردم و مشتریانش را در روزهای پایان سال کاهش دهد به طوری که بدینوسیله بسیاری از خدمات ارائه شده به صورت غیر حضوری صورت گرفت.

اما نکته بعدی که می‌توان به آن اشاره کرد استفاده از پرسنل زبده بانکی در تمامی شعب بانک بود که با آشنایی کامل به تمام امور بانکی توانستند کار مشتریان را در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام رسانده و از این طریق رضایت مشتری در هنگام مراجعه به شعبه کاملا مشهود بود.

به بیان دیگر اگر از کارکنان کمتر متبحر در ارائه خدمات استفاده شود ممکن است معمولاً به دلیل آشنایی کم‌تر با قوانین بانکی و نیز به وجود آمدن پرسش‌های مکرر برای آن‌ها نیاز به یک  نیروی ارشد داشته باشند که در بسیاری از بانک‌ها این امر به چشم می‌خورد اما بانک ایران زمین با آموزش کامل به تمامی پرسنل به ویژه اموری که نیاز به دقت و حساسیت بیشتری داشتند بر مشکلات این امر فائق آمد و با پیش بینی دغدغه‌های اصلی مشتریان، از کارآزموده ترین پرسنل خود در شعب بهره گرفته است که این امر کمک شایانی در پیشبرد اهداف بانک در ارائه خدمت به مشتریان محسوب می‌شود.

از سوی دیگر بانک ایران زمین با راه اندازی سامانه “پل” در اسفندماه گامی دیگر در راستان ارائه خدمت به مشتریان برداشت.

لذا https://izbank.ir/مشتریان بانک ایران زمین که اینترنت بانک خود را فعال کرده‌اند، می‌توانند توسط سامانه پل در هر ساعتی از شبانه‌روز وجوه مورد نظرخود را تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال انتقال دهند.

نکته مهم در بکارگیری این سامانه آن است که با توجه به انتقال آنی وجوه در این سامانه، امکان لغو تراکنش وجود نداشته و ضروری است که کاربران اینترنت بانک ابتدا نسبت به استعلام شماره شبای مقصد اطمینان حاصل کرده و سپس نسبت به انجام انتقال وجه اقدام کنند.

بر همین اساس و طبق گزارش های دریافتی از شعب این بانک، کم ترین شکایت از نحوه برخورد و تعامل با مشتریان در این بانک به ثبت رسید که همین امر نشانه ای از قدرت بالای بانک ایران زمین در مواجهه با چنین مشکلاتی است که از قبل با برنامه ریزی و نیز در نظر گرفتن تمهیدات لازم، به خوبی مدیریت شد.

لازم به ذکر است سایت بانک ایران زمین به آدرس https://modern.izbank.ir/webbank/login/loginPage.action?ibReq=WEB

آماده ارائه خدمت به مشتریان در هر ساعت از شبانه روز است و با ویژگی های منحصر بفردی که در آن تعبیه شده رضایت کامل مشتریان و کاربران استفاده کننده از آن را به همراه دارد.

مهرداد عسگری

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches