×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مدارس هیچ جای دنیا به ‌خاطر شیوع کرونا تعطیل نیست

اقتصادتهران: وزیر آموزش و پرورش گفت: هم اکنون مدارس هیچ جای دنیا به واسطه مقابله با شیوع کرونا تعطیل نیست؛ هرچند مدارس دنیا ملزم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی هستند.

 یوسف نوری امروز(۲۵ آذر ) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به بازگشایی مدارس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با نظر شورای مدرسه، گفت: هم اکنون مدارس هیچ جای دنیا به واسطه مقابله با شیوع کرونا تعطیل نیست؛ هرچند مدارس دنیا ملزم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی هستند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان دچار آثار ناگوار و پیامدهای پس از سانحه می شوند، گفت: باید بخش مشاوره و مددکاری در آموزش و پرورش فعال شود تا بتوانیم دانش اموزان را با شرایط آموزش حضوری وفق دهیم، چون آنها دو سال به مدرسه نیامده اند و از فضای مدرسه دور بوده اند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: از اولیای خانه و مدرسه انتظار داریم دانش آموزان را به مدارس بیاورند.

نوری سپس اشاره ای هم به موضوع حق وحقوق معلم ها داشت و تاکید کرد: باید در مورد برابری حقوق با معلم ها عالمانه برخورد شود.

وی گفت: اعتقاد دارم مطرح شدن مباحثی در خصوص حقوق و مزایا از سوی معلم‌ها، شان معلم را پایین می آورد و ما خود باید پیگیر حق و حقوق معلم‌ها باشیم. اینکه تعدادی افراد در قالب تشکل ها بیانند موج سواری کنند و از احساسات پاک معلم ها سوء استفاده کنند، محترم نیست.

 وی ادامه داد: معلم های ما ساده زیست بوده و بیشترین ساعات کار مفید را دارند و در دوران کرونا با گوشی و تبلت شخصی به دانش آموزان درس زندگی می دادند.

وی ادامه داد: در دوران کرونا دو قشر، ابتدا پرستاران و کادر درمان و پس از آن معلم ها انصافا خوب کار کردند. هرچند قبول دارم که ممکن است یادگیری رخ نداده باشد، با این حال معلم ها وظیفه تعلیم و تربیت خود را در دوران کرونا انجام داده اند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches