×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
طبخ و توزیع ۳ میلیون پرس غذا در طرح احسان غدیر

اقتصاد تهران: با توجه به اهمیت اطعام در روز عید غدیر بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری هیئت‌ها و گروه‌های مذهبی و مردمی سراسر کشور در قالب پویش احسان غدیر اقدام به طبخ و توزیع ۳ میلیون پرس غذا در این ایام خواهد کرد.به گزارش اقتصاد تهران، سعید سلیمانی، مدیرعامل بنیاد احسان با اعلام این خبر گفت: در روزهای منتهی به عید سعید غدیر و در همکاری و مشارکت با گروه‌های مذهبی و هیئت‌ها در سراسر کشور ۳ میلیون پرس غذا طبخ و توزیع خواهد شد.

سلیمانی افزود: طرح احسان غدیر با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال و اهدای بسته‌های پروتئینی توسط بنیاد احسان آغاز شد و با مشارکتی که از طرف گروه‌های مردمی اتفاق افتاد این کار در سراسر کشور رقم خواهد خورد.

مدیرعامل بنیاد احسان در توضیح گروه‌های همکار این طرح گفت: در طرح‌های مشارکتی، بنیاد با اعتماد به گروه‌های مردمی پویش‌هایش را اجرا می‌کند و در پویش احسان غدیر هم ۱۲۰۰ هیئت مذهبی و گروه مردمی مشارکت کردند.

سلیمانی در ادامه افزود: طبخ غذای گرم از جمله خدمات بنیاد احسان در بحران‌هایی مثل سیل و زلزله و برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر است.

بنا بر اعلام روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام، لازم به ذکر است که در عید غدیر سال گذشته نیز بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در طرح به وقت احسان به طبخ غذا و اطعام در این عید اقدام کرده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches