×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
جزییات کمک هزینه سازمان امور سینمایی اعلام شد

اقتصادتهران: روابط عمومی سازمان امور سینمایی اعلام کرد: از مجموع ۳ هزارو ۶۴۵ نفر از افرادی که در سامانه فعالان سینما آسیب دیده ازکرونا ثبت نام کردند، اطلاعات یک هزار و ۷۴۳ نفر تایید و مقرر شد طی دو نوبت کمک هزینه به حساب آنها واریز شود.

به گزارش اقتصاد تهران و بر اساس این گزارش، از مجموع ۳ هزارو ۶۴۵ نفر ۲ هزار و ۷۶ نفر اعلام کردند در ۳۲ صنف خانه سینما عضویت دارند که از بین آنها عضویت و نیاز یک هزارو ۸۳۲ نفر توسط خانه سینما تایید شد.

با حذف مجموع ۱۸۷ نفر از ۴ صنف تهیه کنندگان سینما، پخش کنندگان، مدرسان سینما و سینماداران و همچنین افرادی که به عنوان کارکنان موسسات، کارمندان و بازنشستگان دولت و بخش های عمومی هستند و اضافه شدن ۹۸ نفر از سرپرستان خانوار، از کارافتادگان و بیماران خاص جمعا حمایت از۱۷۴۳ نفر به تایید رسید.

اعتبار این کمک هزینه ها از محل تفاهم نامه سالانه سازمان سینمایی در اختیار خانه سینما قرار داده شده است تا در دو نوبت هر بار ۵۰۰ هزار تومان مستقیما به حساب افراد واریز و گزارش آن به سازمان سینمایی ارائه می شود.

گفتنی است، پیرو مصوبه دولت درخصوص حمایت و جبران بخشی از خسارات ناشی از شیوع ویروس کرونا با اولویت اعضای صنوف سینمایی، سامانه ثبت اطلاعات فعالان سینما که در اثر کرونا دچار آسیب شدند به آدرس hemayat.samfaa.ir راه اندازی شد و متقاضیان از اول تا ۴ اردیبهشت ماه سال جاری فرصت داشتند تقاضاهای خود را در این سامانه ثبت کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches