×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پنجمین جشنواره فرهنگی بلوط به کار خود پایان داد

اقتصادتهران: پنجمین جشنواره سالانه بلوط با تجلیل از افراد، نهادها و شرکت‌های مسوولیت‌پذیر در حوزه های اجتماعی از یاریگران سیل‌زدگان و کارآفرینان برتر ملی در دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش ستاد برگزاری جشنواره بلوط، این رویداد از ۹ تا ۱۳ آذر تعداد زیادی از علاقه مندان به فرهنگ و هنر بومی از استان های کشور را در تالار چمران پردیس دانشکده فنی دانشگاه تهران گردهم جمع کرده بود.

نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی به عنوان بخش جنبی جشنواره با ۱۰ غرفه رنگارنگ پذیرای بازدیدکنندگان و فرهنگ دوستان بود.

در ابتدای آیین اختتامیه جشنواره علی فروتن هنرمند بروجردی و بازیگر برنامه فیتیله به عنوان مجری به جایگاه اجرا آمد و با معرفی برنامه به سبک خودش،شعر خوانی لری، خوش آمدگویی و خاطره گویی طنزگونه سالن را آماده یک جشن باشکوه کرد.

در این مراسم مستند مربوط به سیل و طبیعت لرستان با عنوان “هناسه” پخش شد که طبیعت زیبای لرستان را قبل و بعد از سیل به تصویر کشیده بود.

بخش دیگر این جشنواره نیز اجرای موسیقی لری به صورت زنده توسط استاد محمد میرزاوندی بزرگ حماسه خوان زاگرس و کشور و خواننده ترانه مشهور و ماندگار “دایه دایه وقته جنگه” بود که با همخوانی و همراهی حضار حس غرور و سربلندی به جمع بخشید و خاطرات روزگار جنگ تحمیلی را مرور کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches