×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آخرین مهلت ثبت نام دو سالانه سفرنامه و خاطره نویسی رضوی؛ ۱۲ مهر

اقتصادتهران: مسئول دبیرخانه هشتمین دوسالانه سفرنامه و خاطره نویسی رضوی گفت: دوازدهم مهرماه جاری آخرین مهلت ثبت‌نام و شرکت در این جشنواره است.

نیره کاشی روز شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: علاقه‌مندان شرکت در این جشنواره تنها یک هفته برای ثبت نام و ارسال آثار به دو سالانه مهلت دارند.

وی از متقاضیان حضور در این جشنواره خواست تا به ثبت نام و ارسال آثار سرعت بخشند.

اشاعه فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره امام رضا (ع)، ترویج و گسترش فرهنگ سفرنامه نویسی وخاطره نویسی و ایجاد انگیزه برای تولیدکنندگان آثار ادبی مرتبط بافرهنگ رضوی از جمله اهداف این دوسالانه است.

این جشنواره در دو بخش سفرنامه و خاطره نویسی و برای دو گروه سنی کمتر و بیشتر از ۱۸ سال برگزار می شود. علاقمندان به شرکت در هشتمین دوسالانه ملی سفرنامه و خاطره نویسی رضوی می توانند برای نام نویسی و ثبت آثار خود تا ۱۲ مهر به نشانی semnan.shamstoos.ir و یا portal.shamstoos.ir مراجعه کنند.

دبیرخانه هشتمین دوسالانه جشنواره سفر نامه و خاطره نویسی رضوی نیز به نشانی سمنان – بلوارقدس – مجتمع فرهنگی هنری کومش – دبیرخانه دائمی جشنواره رضوی با شماره مستقیم ۳۳۳۴۰۸۵۱-۰۲۳  شماره نمابر ۳۳۳۴۰۸۵۱-۰۲۳ و مجتمع فرهنگی، هنری کومش به شماره  ۳۳۳۲۰۱۱۲-۰۲۳ و سامانه پیامکی جشنواره به شماره ۳۰۰۰۷۵۴۶۰۰۰۵۶۷ واقع است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches