×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
آمادگی ۲۵۰۰ جایگاه سی‌ان‌جی برای سوخت رسانی در نوروز

اقتصادتهران: مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای طرح نظارت بر جایگاه‌های سی‌ان‌جی در ایام سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: مجموع دو هزار و ۵۰۰ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی کشور با ظرفیت کامل برای سوخت‌رسانی در ایام نوروز فعال است.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از وزارت نفت؛ «سعید رحمان‌سالاری» افزود: با پایش‌ها از ابتدای اسفندماه سال ۱۴۰۲، مجموع ظرفیت جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی فعال و برنامه‌ریزی لازم برای کشیک‌ مناطق و شرکت‌های تعمیرکننده قطعات جایگاه‌ها نیز انجام شده است تا در صورتی که در ایام تعطیل جایگاهی دچار مشکل شد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانیم مشکل را رفع و تجهیزات را عملیاتی کنیم.

مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از توزیع روزانه ۲۱ میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی در کشور خبر داد و اظهارداشت: اکنون ظرفیت توزیع روزانه ۳۵ تا ۴۰ میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی وجود دارد.

وی با اشاره به فعالیت ۲ هزار و ۵۰۰ جایگاه سی‌ان‌جی در کشور تصریح کرد: ۱۲۰ جایگاه در حال ساخت داریم که امیدواریم تعدادی را سال آینده به‌ویژه در استان سیستان و بلوچستان راه‌اندازی کنیم.

رحمان‌ سالاری گفت: طرح گلگشت نوروزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سطح جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی نیز انجام می‌شود و گروه‌های تشکیل شده در مناطق از جایگاه‌های سی‌ان‌جی نیز بازدید می‌کنند و تذکرهای لازم را برای بهبود خدمات ارائه می‌کنند.

وی اظهارداشت: در ایام نوروز به‌صورت شیفتی و متمرکز در ستاد حضور داریم و مشکلات را رصد و با همکاری شرکت‌های تامین‌کننده برطرف می‌کنیم.

مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های با اشاره به اینکه مصرف سی‌ان‌جی هم به تبعیت از مصرف بنزین در ایام نوروز افزایش می‌یابد، گفت: امیدواریم با تولید خودروهای گازسوز از سوی تولیدکنندگان، ظرفیت خالی توزیع سی‌ان‌جی در کشور به‌منظور جایگزینی با بنزین استفاده شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches