×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی باقیمانده آزاد راه رشت- قزوین

اقتصادتهران: وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصدی ۸.۲ کیلومتر باقیمانده از آزاد راه رشت- قزوین، گفت: این پروژه تا زمان تکمیل نیازمند اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش مهر، محمد اسلامی عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از آزاد راه رشت- قزوین در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این بخش از آزاد راه یکی از گلوگاه‌هایی مهم این پروژه بوده که اجرای آن سال‌ها به طول انجامیده است، اظهار کرد: بهره برداری و تکمیل این پروژه یکی از مطالبه‌های مهم مردم است.

وی با بیان اینکه تکمیل ۸.۲ کیلومتر باقیمانده از این پروژه در دستور کار وزارت راه قرار گرفت، افزود: به دنبال این بودیم تا با حل مسائل مربوط به این قطعه بتوانیم با طراحی و مهندسی خاص و رعایت همه جوانبی که این پروژه با آن مواجه بود آن را اجرایی و محقق کنیم تا از بار ترافیکی این محور کاسته شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیشرفت بیش از ۵۰ درصدی این پروژه، تصریح کرد: تکمیل باقیمانده این پروژه نیازمند همکاری بسیار و رفع مسائل بسیاری است تا بتوانیم با برطرف کردن موانع به قول خود برای اتمام و تکمیل این پروژه در زمان بندی اعلام شده عمل کنیم.

وی با بیان اینکه احتمال اینکه بخشی از این پروژه به سال ۱۴۰۰ نیز کشیده شود وجود دارد، تأکید کرد: قول داده بودیم این پروژه تا پایان کار دولت تکمیل و بهره برداری شود.

اسلامی با اشاره به اینکه میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای ۸.۲ کیلومتری باقیمانده آزاد راه رشت- قزوین با توجه به سختی مسیر بیش از کل پروژه است، گفت: تا زمانی که این پروژه تکمیل و بهره برداری شود ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه علت این میزان هزینه به دلیل سخت بودن مسیر و احداث پل‌های بزرگ و تعداد زیادی تونل‌است، ادامه داد: بیش از ۷۰ درصد این مسیر نیز این شرایط را دارد و یکی از پروژه‌های فاخر مهندسی داخلی در حال اجرا است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches