×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
پیام تبریک شهردار منطقه ۶ به مناسبت روز شهردار “

 اقتصادتهران: ۲۵ اسفند ماه سالروز شهادت مهدی باکری است. او شخصیتی برجسته، فرماندهی ایثار گر و فداکار و خدمتگذاری صادق و صمیمی بود که چه در صحنه نبرد با متجاوزان به خاک ایران  در کسوت فرمانده جنگ و چه در عرصه مدیریت شهری در قامت شهردار کارنامه ای پر بار و الهام بخش به یادگار گذاشته است.

به گزارش اقتصادتهران، در این پیام آمده است: سلوک باکری و منش و الگوی رفتاری او منبعی غنی و ارزشمند و سترگ برای جهت گیری مدیریت شهری است. آنجا که از زبان حاج قاسم سلیمانی این فرمانده نامدار و پر آوازه توصیف می شود قدر و منزلت مهدی باکری را بهتر و عمیق تر می توان درک کرد. آنجایی که باکری را سلمان جنگ خواند. فرماندهی او را امامت و نه هدایت می‌دانست و اخلاص و معنویت او را می ستود و او را شمایلی از مجاهدت در عرصه های مختلف می دانست  مهدی باکری را می توان بیشتر شناخت. آنجایی که اجازه بازگشت پیکر برادرش را منوط به رجعت سایر شهدا کرد می توان باکری را شناخت و چه نام  نیکی از شمیم اخلاص و معنویت و یکرنگی و گذشت از این شخصیت های بی نظیر و ملی ما به یادگار مانده است.

 روز شهادت “سردار شهر ” که در خیابان های شهرش و در خاکریز های وطنش اخلاص را معنا می کرد و ایثار را می سرود و تلاش را پدیدار می کرد را روز شهردار نامیده اند . بدیهی است که روز شهردار فرصتی برای  ترویج تخلق به مشی و مرام  شخصیت های چون باکری است. با الگوی رفتاری و الهیات فکری این ستاره های پرنور است که می توانیم شهری آباد، آزاد، امن و زیبا برای همه بسازیم.

اینجانب روز شهردار را به همکاران عزیز و محترم در شهرداری تهران تبریک عرض می کنم ‌و امیدوارم در کنار هم و در مسیری که شخصیت هایی چون باکری برای ما ترسیم کرده اند و به یادگار گذاشته اند بتوانیم خدمت رسانی به مردم “شهرم تهران” را در بستری از همدلی، همراهی، همسویی و همفکری تداوم ببخشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches