×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
پاسخگویی به ۹۳ درصد از درخواست های شهروندان

تهران اکونومی: رئیس سامانه ۱۸۸۸ شهرداری منطقه ۷ از پاسخگویی به ۹۳ درصد از درخواست های شهروندان منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، حسن اختر دانش با اشاره به عملکرد سامانه این منطقه از تیر تا دیماه سال جاری، افزود: تاکنون به ۹۳ درصد از درخواست های شهروندان پاسخ داده شده است و میزان رسیدگی کیفی طبق ارزیابی مرکز سامانه ۱۸۸۸ شهرداری تهران ۹۴ درصد است.

وی تصریح کرد: ناحیه یک بیشترین پیام و به ترتیب نواحی ۲، ۳، ۴ و ۵ کمترین پیام ها را داشته اند. همچنین واحدهای اجرای ترافیک بیشترین و اجتماعی، امور شهری و مالی و اقتصادی در رده های بعدی قرار دارند.

رئیس سامانه ۱۸۸۸ شهرداری منطقه ۷ یادآور شد: سد معبر دستفروشان، نرخ مصوب پارکینگ، آبیاری درختان، نظافت معابر و لکه گیری آسفالت از جمله مواردی بوده اند که شهروندان در تماس با این سامانه مطرح کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه که بالا‌ترین مرجع نظارتی شهرداری تهران است برای دریافت شکایات‌, انتقادها, پیشنهادها, اطلا‌ع رسانی به مردم و پیگیری تماسهای گرفته شده با سامانه ۱۳۷ دایر شده است.

اختر دانش همچنین به برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با فعالیت های سامانه ۱۸۸۸ ویژه دانش آموزان این منطقه اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ نظارت همگانی در میان شهروندان انجام می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches