اقتصاد تهران
شماره خبر : 16619
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
اقتصاد تهران

پاسخگویی به 93 درصد از درخواست های شهروندان

تهران اکونومی: رئیس سامانه 1888 شهرداری منطقه 7 از پاسخگویی به 93 درصد از درخواست های شهروندان منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، حسن اختر دانش با اشاره به عملکرد سامانه این منطقه از تیر تا دیماه سال جاری، افزود: تاکنون به 93 درصد از درخواست های شهروندان پاسخ داده شده است و میزان رسیدگی کیفی طبق ارزیابی مرکز سامانه 1888 شهرداری تهران 94 درصد است.

وی تصریح کرد: ناحیه یک بیشترین پیام و به ترتیب نواحی 2، 3، 4 و 5 کمترین پیام ها را داشته اند. همچنین واحدهای اجرای ترافیک بیشترین و اجتماعی، امور شهری و مالی و اقتصادی در رده های بعدی قرار دارند.

رئیس سامانه 1888 شهرداری منطقه 7 یادآور شد: سد معبر دستفروشان، نرخ مصوب پارکینگ، آبیاری درختان، نظافت معابر و لکه گیری آسفالت از جمله مواردی بوده اند که شهروندان در تماس با این سامانه مطرح کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه که بالا‌ترین مرجع نظارتی شهرداری تهران است برای دریافت شکایات‌, انتقادها, پیشنهادها, اطلا‌ع رسانی به مردم و پیگیری تماسهای گرفته شده با سامانه 137 دایر شده است.

اختر دانش همچنین به برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با فعالیت های سامانه 1888 ویژه دانش آموزان این منطقه اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ نظارت همگانی در میان شهروندان انجام می شود.