×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
آشنایی با هتل لوکس و مجلل هرمز بندرعباس

اقتصادتهران: کم‌تر گردشگر یا مسافری در سفر به بندرعباس، شاید نام هتل هرمز را نشنیده باشد. به طور حتم هر گردشگر در بدو ورود به این مرکز استان هرمزگان و یا پیش از عزیمت به این استان با نام هتل هرمز به عنوان مجلل ترین هتل این شهر آشنا می‌شود.

به گزارش اقتصادتهران، هتل هرمز بندرعباس نخستین هتل ۵ ستاره در ایران است که موفق به دریافت گواهینامه‌های C.S و S.F.T Safe for Tourist شده است. این هتل در مرکز شهر قرار داشته و دسترسی سریع و آسانی به مراکز خرید، اماکن تاریخی و فرودگاه دارد.

هتل هرمز بندرعباس در سال ۱۳۸۱ بنا نهاده شد. این هتل در ۷ طبقه احداث شده است. این هتل دارای واحدهای اقامتی مدرن با دید کامل از دریا، شهر و محوطه ساحلی است. از ویژگی‌های این هتل قرار گرفتن در مرکز شهر و دسترسی سریع و آسان به مراکز خرید، اماکن تاریخی و فرودگاه را می‌توان برشمرد.

فضای دلنشین و آرام در کنار پرسنلی سختکوش و مهمان‌نواز همگی در کنار اقامت در یکی از بهترین‌ هتل‌های ایران با غذاهایی بسیار خوشمزه و مطبوع بر وی‍ژگی‌های مثبت این هتل افزوده است.

هتل هرمز با مزیت قرار گرفتن در قلب شهر بندر عباس، دسترسی سریع و آسان به مراکز خرید، اماکن تاریخی، تنها ۱۰ کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد.

محوطه هتل بالغ بر ۵۰۰۰۰ متر بوده و مشتمل بر فضای سبز، آب نما، زمین‌های تنیس، استخر، استخر کودکان، کافی شاپ، رستوران فصلی، پارکینگ و … است.

چشم‌انداز زیبای خلیج نیلگون فارس و تنوع بی‌نظیری از انواع خوراک دریایی، ایرانی و فرنگی، بزرگترین و مجلل‌ترین رستوران شهر بندرعباس است.

لازم به ذکر است بهترین ویژگی هتل از نگاه کاربران، برخورد خوب و قابل احترام کارکنان پذیرش و نیز کلیه پرسنل این هتل است که حس بسیار خوبی به گردشگر القا می‌کند.

در هر صورت اگر تا کنون فرصت اقامت در این هتل را تداشته‌اید به شما حتما توصیه می‌کنیم چند روزی در این هتل با شکوه اقامت گزینید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches