×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
هم اندیشی رشد صنعت مشاوره مدیریت و موانع آن در ایران برگزار می شود

اقتصادتهران: گردهمایی و هم اندیشی انجمن مشاوران مدیریت ایران با محوریت رشد صنعت مشاوره مدیریت و موانع آن در ایران ۲۹ خرداد در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن مشاوران مدیریت ایران، گردهمایی اعضای این انجمن و سومین گردهمایی باشگاه دارندگان نشان CMC (گواهینامه تایید صلاحیت مشاوران مدیریت) با حضور اساتید برجسته صنعت مشاوره مدیریت برگزار می شود.

در این گردهمایی که روز چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ در هتل پارسیان اوین و با موضوع رشد صنعت مشاوره مدیریت و موانع آن در ایران برگزار می شود، دکتر علینقی مشایخی؛ پایه‌گذار دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف سخنرانی خواهد کرد.

این نشست ها که به منظور تعامل و تبادل نظر بین مشاوران مدیریت و مدیران صنایع، بنگاه ها و نهادهای خصوصی و دولتی برگزار می گردد می تواند منجر به شناخت بهتر کارفرمایان از مشاوران خبره (دارندگان نشان جهانی سی ام سی) شود.

بر این اساس، در هریک از نشست ها یکی از اساتید برجسته مشاوره مدیریت ارائه مطلب خواهند نمود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches