×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
نهادهای مدنی از مولفه های مهم تحولات هستند

اقتصادتهران: معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: در دولت دوازدهم نهادهای مدنی و سیاسی از مولفه های اصلی جریانات اجتماعی برای پیشرفت و اعتلای کشور و تحولات هستند.

معصومه ابتکار عصر شنبه در نشست با احزاب و سمن های استان گلستان در قالب طرح گفتگوی ملی خانواده با اشاره به آسیب هایی که جامعه را تهدید می کند، اظهار کرد: امروز با انقلاب دیجیتال نمی‌توانیم روابط فردی و اجتماعی را مانند ۱۰ سال پیش داشته باشیم؛ خانواده ایرانی اگر در گذشته دو ساعت گفتگو داشته امروز به ۲۰ دقیقه رسیده است.

وی اضافه کرد: اینک گفتگوی خانواده ها از طریق شبکه‌های اجتماعی انجام می‌گیرد که این آفت بزرگی برای همه جوامع است زیرا روابط انسانی و عاطفی باید در قالب خانواده شکل بگیرد.

استاندار گلستان نیز نقش احزاب و گروه های سیاسی را در استحکام بنیان خانواده مهم خواند و بر لزوم استفاده از این ظرفیت تاکید کرد و گفت: جوامع مترقی تجربه استفاده از نهادها و سمن ها را دارند و ما نیز باید به این سمت حرکت کنیم.

سید مناف هاشمی؛ نقش احزاب را در توقف بحران‌های خانواده مهم خواند و اظهارکرد: یکی از آسیب‌های بزرگ امروز در جامعه بحث خانواده و مسائل اجتماعی است که باید به این مهم توجه داشت.

وی افزود: احزاب و گروه‌های سیاسی ظرفیت‌هایی همسان هستند که می‌توانند همواره موثر باشند و نباید از این ظرفیت تنها در ایام انتخابات بهره گرفت.

هاشمی تاکید کرد: اگر دمکراسی و آزادی را قبول داریم همه گروه‌ها براساس منطق باید حرف بزنند و دیدگاه‌های خود را اعلام کنند.

وی؛ شایستگی و توانمندی را مهمترین مولفه برشمرد و گفت: باید از ظرفیت‌ احزاب در تقویت و استحکام خانواده استفاده کنیم و شکاف بین نسلی با تحکیم بنیان خانواده باید برطرف شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches