×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
نمایش مرد نقره ای با پیام ترک سیگار و قلیان در بوستان بدون دخانیات قیطریه

اقتصادتهران: نمایش هنری مرد نقره ای به مناسبت گرامیداشت هفته ملی بدون دخانیات، با پیام ترک سیگار و قلیان در بوستان بدون دخانیات قیطریه اجرا شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید عباس سجادی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری این منطقه با اعلام  خبرفوق اظهار داشت: با توجه به این که شعار سازمان جهانی بهداشت در سال جاری با عنوان «تعهد برای ترک دخانیات» اعلام شده است، در این راستا فعالیت ها و اقدامات این هفته برروی افزایش آگاهی عمومی به خصوص جوانان، در خصوص تاثیرات مضر مصرف دخانیات، از سرطان تا بیماری های تنفسی مزمن، اهمیت کاهش و ترک مصرف دخانیات و همچنین خطرات مواجهه با دود دست دوم و سوم، تمرکز یافت.

او با تاکید برضرورت اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص عوامل خطر استعمال دخانیات گفت: یکی از برنامه های این هفته حضور مرد نقره ای با نمایش اجرا محور با شعار “تعهد من، ترک سیگار و قلیان” در بوستان بدون دخانیات قیطریه و برقراری ارتباط با اقشار مختلف شهروندان در سنین های مختلف و نمایش پلاکاردهای حاوی پیام های هفته مذکور و اهدای شاخه گل و کتاب به شهروندان بود.

سجادی افزود: برگزاری کلاس ها و وبینارهای آموزشی به صورت مجازی با تاکید بر اهمیت ترک مواد دخانی به ویژه قلیان در ارتقای سلامت شهروندان، تقدیر از دبیران کانون های محلی و منطقه ای پیشگیری از دخانیات، برپایی میز خدمت با ارائه خدمات مشاوره ای و توزیع بروشورهای آموزشی از جمله برنامه های اجرا شده در هفته مذکور در شمال تهران بود.

گفتنی است روز شمار هفته ی ملی بدون دخانیات از چهارم تا دهم خرداد ماه به ترتیب با عناوین “تعهد من؛ ترک قلیان برای پیشگیری از بیماری های واگیر و غیر واگیر از جمله کووید ۱۹” ؛ “ترک قلیان با حمایت از جوانان متعهد “؛ “تعهد من؛ ترک قلیان با حمایت خانواده ها”؛ “تعهد من؛ ترک قلیان با حمایت صنایع سلامت محور” ، “تعهد من؛ ترک قلیان با حمایت نظام سلامت توانمند” بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches