×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نصب المان حجمی گل نرگس در بلوار سعادت آباد

اقتصادتهران: شهردار منطقه۲ گفت: در آستانه  ولادت فرخنده حضرت مهدی (عج) المان حجمی گل نرگس در بلوار سعادت آباد جانمایی شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ،مهدی صالحی با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با میلاد با سعادت دوازدهمین اختر تابناک ولایت، حضرت ولی‌عصر عجل الله، نورپردازی و فضاسازی محیطی منطقه اجرا و محلات منطقه ۲ در آستانه این عید با عظمت، به استقبال جشن بزرگ می‌رود

وی با اشاره به طراحی المان حجمی گل نرگس گفت: المان‌ حجمی به ارتفاع ۷ متر است و ببا دو نمای شب و روز  طراحی شده است یعنی در طول روز به عنوان یک اثر حجمی قابل مشاهده هستند و در شب نورافشانی نیز خواهند کرد.

صالحی در ادامه اجرای تونل نوری در خیابان ستارخان را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی متنوعی نیز در سرای محلات پیش بینی و اجرا می‌شود.

وی با اشاره به طراحی تونل نوری در خیابان ستارخان گفت: این تونل نوری به طول ۷۰ متر با نصب ۴۰۰۰ متر طول ریسه سوزنی در خیابان ستارخان به عنوان یکی از محورهای اصلی منطقه اجرا شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches