×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
باید بسیاری از ماموریت‌های غیرذاتی شهرداری تهران حذف شود

اقتصادتهران: معاون شهرداری تهران اشاره به بارش ۳۰ سانتیمتری برف در شهر تهران گفت: همکاران ما در مجموعه شهرداری تهران تمام توان خود را به کار گرفتند که مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود ولی برای بازگشایی شریان‌های دو و سه شهر از روز دوشنبه عملیات آغاز شده است.

حسن رباطی در خصوص فعالیت دو روز گذشته مجموعه شهرداری تهران برای برف روبی و بازگشایی معابر سطح شهر تهران و همچنین جمع‌آوری شاخه‌های شکسته درختان در سطح شهر گفت: ۱۲۰۰ دستگاه خودروی سنگین، سبک و نیمه سنگین در حوزه برف روبی معابر سطح شهر تهران به کار گرفته شده که از این میان ۵۲۷ دستگاه مکانیزه هستند. قطعا تجهیزات موجود در این حوزه با تکنولوژی روز هماهنگ نیستند و ما از تکنولوژی عقب هستیم.

وی افزود: باید بسیاری از ماموریت‌های غیرذاتی شهرداری تهران حذف شود که این کار در تدوین بودجه سال آینده مناطق شهرداری تهران انجام شده است. تلاش خواهیم کرد آنچه که در حوزه تجهیزات در مناطق نیازمند آن هستیم با بهتر شدن شرایط مالی امکان تامین آنها را فراهم کنیم تا در سنوات آینده شرمنده شهروندان تهرانی نباشیم.

معاون شهرداری تهران ادامه داد:  همه این کمبود و نیازها در حوزه تجهیزات در شرایطی اتفاق می‌افتد که مدیریت شهری جدید حتی در پرداخت حقوق پرسنل خود با مشکل مواجه شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برای انجام هر خدماتی در سطح شهر نیازمند نیروهای متخصص همراه با توانایی مرتبط هستیم، افزود: زمانی که همه چیز در مدیریت شهری سیاسی می‌شود به شکلی که در ماه‌های منتهی به انتخابات قبلی حدود ۱۳ هزار نفر وارد مجموعه پرسنل شهرداری تهران می‌شود مشکلات بسیاری را همراه دارد. این در حالیست که این موضوع در سنوات گذشته نیز تکرار شده بود.

وی تاکید کرد: همه این شرایط سخت زمانی اتفاق می‌افتد که از فروردین سال جاری تا به امروز میانگین درآمدهای نقد و غیرنقد شهرداری تهران کمتر از ۷۰ درصد محقق شده و در حقیقت ما با کسری ۳۰ درصدی بودجه مواجه بودیم. طبیعتا در این شرایط باید ابتدا هزینه‌های جاری را پرداخت کنیم و پس از آن به بخش توسعه‌ای بپردازیم اما این قول را می‌دهیم که با بهتر شدن شرایط مالی به سمت به روز کردن تجهیزات و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین حرکت کنیم. لذا امیدواریم تا سال آینده بتوانیم کمبود تجهیزات را به ویژه در حوزه برف روبی معابر سطح شهر تامین کنیم.

نحوه پرداخت خسارت به شهروندان متضرر در اثر یخبندان

رباطی در خصوص خسارت وارده به شهروندان بر اثر شکسته شدن درختان ناشی از سنگین شدن بر اثر بارش برف، گفت: شهروندانی که بر اثر افتادن شاخه درختان بر روی خودروهایشان متحمل آسیب شدند اگر خودرو بیمه باشد قطعا موضوع از طریق شرکت‌های بیمه رسیدگی می‌شود و خسارت پرداخت خواهد شد و بعدا این شرکت‌ها اگر علت وقوع حادثه درختان باشد مطالبات خود را از شهرداری دریافت می‌کنند و اگر علت وقوع حادثه بارش برف و نزولات آسمانی باشد به شهرداری مرتبط نخواهد بود. به هر ترتیب با درخواست مالک خودرو و تنظیم شکایت و مراجعه به پلیس راهنمایی و رانندگی شهرداری‌های مناطق مکلف خواهند بود که پیمانکاران خود را موظف کنند نسبت به تامین خسارت شهروندان اقدام کنند. قطعا آنچه که به شهرداری تهران مرتبط است شهرداری در قبال آن پاسخگو خواهد بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches