×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
قیمت کودهای پایه تا یکسال آینده افزایش نخواهد داشت

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: با توجه به سیاست‌گذاری وزارت جهاد کشاورزی قیمت انواع کودهای پایه و یارانه‌ای همچون فسفاته و پتاسه تا یکسال آینده افزایش نخواهد داشت.

به گزارش اقتصادتهران، حمید رسولی در گفت و گو با ایرنا افزود: در حوزه کودهای فسفاته و پتاسه نرخ ارز از رسمی به نیمایی تغییر یافت که علیرغم سیاست‌گذاری وزارت جهاد کشاورزی باعث افزایش قیمت در این محصولات شد اما وزارتخانه متبوع برای حمایت از کشاورزان به دنبال کمک و جبران بود تا خریدشان افزایش پیدا کند.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با بیان اینکه در تبدیل ارز رسمی به نیمایی نرخ کودهای فسفات و پتاس ۵.۵ برابر افزایش را نشان می دهد، گفت: پیش از تبدیل نرخ ارز، قیمت کود فسفات و پتاس اگر ۱۰۰ هزار تومان بود، اکنون به ۵۰۰ هزار تومان و برخی کودها ۲۳۰ هزار تومانی به ۴۷۰ هزار تومان رسیده و افزایش نرخ بیش از این میزان نبوده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches