×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
فولاد خوزستان ظرفیت تولید سالانه چهار میلیون تُن شمش فولادی بیلت، بلوم و اسلب را دارد

رییس هیات مدیره فولاد خوزستان از ظرفیت تولید سالانه چهار میلیون تُن شمش فولادی بیلت، بلوم و اسلب در شرکت فولاد خوزستان خبر داد.

به گزارش اقتصادتهران، رضا طاهری رئیس هیات‌مدیره فولاد خوزستان در نشست خبری که با حضور فعالان رسانه عرصه صعنت فولاد، در غرفه فولاد خوزستان برگزار شد، از مزیت‌های رقابتی این شرکت نسبت به سایر رقبا سخن گفت و اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان ظرفیت تولید سالانه چهار میلیون تُن شمش فولادی بیلت، بلوم و اسلب را دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این کارخانه، دسترسی به آب‌های آزاد (مزیت صادراتی)، دسترسی به حامل‌های انرژی، حمل و نقل جاده‌ای، حمل و نقل دریایی و از همه مهم‌تر نیروی انسانی متخصص است. محصولات این شرکت از ابتدا طراحی بر پایه صادرات تولید می‌شد.

بر پایه این گزارش، رئیس هیات‌مدیره فولاد در پاسخ به سوالات یکی از خبرنگاران در مورد ویژگی‌های محصولات این شرکت و اقبال جهانی گفت:  فعالیت مستمر در بازار بین‌المللی مستلزم‌ تولید محصول باکیفیت و با توجه به نیاز مشتری است. از طرفی تحویل به موقع و عمل به تعهدات در زمان عقد قرارداد، باعث می‌شود، مشتری همواره در کنارتان باشد. صادرات ارتباط دائمی تولید کننده و یا صادر‌کننده با مصرف کننده یا خریداران بین المللی از طریق ارائه کالا و خدمات قابل رقابت است. علاوه بر تولید محصول باکیفیت و بر اساس‌ سفارش مشتری، فرآیند سفارش تا تحویل محصول در شرکت فولاد خوزستان به صورت یکپارچه از سوی کارشناسان این مجموعه رصد می‌شود.

عضو هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان همچنین از برنامه‌های گسترده این شرکت برای توسعه بازار آهن اسفنجی خبر داد و تأکید کرد: این شرکت علاوه بر تأمین نیازهای داخلی، فروش به سایر کارخانجات نیز در دستور کار قرار دارد. دکتر طاهری افزود: در حال حاضر، قراردادهای متعددی برای صادرات آهن اسفنجی در حال انعقاد است و ما در حال تکمیل زنجیره تولید هستیم تا بتوانیم در هفت سال آینده به تولید ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن فولاد دست یابیم. وی در ادامه تصریح کرد : شرکت فولاد خوزستان هم‌اکنون نه تنها تولید آهن اسفنجی را برای مصرف داخلی انجام می‌دهد، بلکه با برنامه‌ریزی دقیق، صادرات این محصول استراتژیک را نیز آغاز کرده است. دکتر طاهری در پایان گفت: فولاد خوزستان به عنوان یکی از صادرکنندگان اصلی شمش در کشور، با رویکرد

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches