×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
صرفه جویی و مدیریت منابع در اولویت فعالیت های شهری

اقتصادتهران: شهردار منطقه ۲۰ در جلسه شورای معاونین و مدیران منطقه گفت: تفاوت ری با دیگر مناطق شهر تهران این است که هویت شهری جداگانه ری باعث می شود که در مناسبت های مختلف استقلال داشته باشد و پایگاهی همچون حرم حضرت عبدالعظیم (ع) باعث شده است خیل عظیمی از شهروندان در این منطقه حضور بیابند که این مسئله مستلزم خدمات رسانی ویژه به آنها است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ فرهاد افشار افزود: در دیگر مناطق خدمات رسانی ویژه در مناسبت ها از طریق سازمانها و ستادهای شهر تهران پشتیبانی می شود که شهرداری منطقه ۲۰ به واسطه قرار گرفتن در پهنه جنوبی شهر تهران و عدم آگاهی مدیران بالادستی از موقعیت ویژه، شهرری از این مزایا برخوردار نیست و بار انجام مراسم در مناسبتهای ویژه با این حجم جمعیت به دوش منطقه است.

وی گفت: امیدواریم با برجسته کردن فعالیتهای جاری در منطقه جایگاه ویژه ای برای شهرداری منطقه ۲۰ لحاظ کنیم و به تبع آن امکانات ویژه در اختیار منطقه قرار گیرد تا در مناسبتها خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود.

افشار با بیان اینکه مدیریت در شرایط کنونی کشور نیازمند نگاه خاصی از سوی مدیران شهرداری به عنوان سازمان اجرایی است، افزود: یکی از موارد مهم کنونی کشور بحث صرفه جویی است که این مسئله از تدابیر مهم شهردار تهران نیر محسوب می شود و در شرایط حاکم نیز نیازمند توجه ویژه به این مسئله است.

وی افزود: تدابیر اتخاذ شده در حوزه های مختلف تاثیر مهمی در مدیریت هزینه مجموعه شهرداری منطقه ۲۰ خواهد داشت و کاهش مصرف انرژی و تعیین الگوی مصرف در حوزه های محیط زیست و فضای سبز از نمونه های بارز در مدیریت مصرف منابع هستند که بایستی مدیریت شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches