×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
سرمایه‌گذاری گسترده همراه اول در کسب‌وکارهای ایرانی

اقتصادتهران: گزارش عملکرد سالیانه همراه اول با تمرکز بر بخش‌های استراتژیک در حضور صاحبان سهام قرائت و پیشگامی اپراتور اول در حوزه هوشمندسازی با تکیه بر مستندات آماری اعلام شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، یازدهمین مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول صبح روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه با حضور ۹۰٫۹ درصدی سهامداران در سالن اجتماعات برج ستاره ونک تهران برگزار و گزارش‌های هیأت مدیره، حسابرس و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۹۹/۱۲/۳۰ استماع و درباره سود تقسیمی تصمیم گیری شد.

در این مراسم مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول با ارائه گزارش عملکردی از فعالیت‌های سال گذشته شرکت ارتباطات سیار ایران، ضمن ابراز خشنودی از کسب رتبه یک در بهره‌وری کل عوامل و بازده فروش در گروه ارتباطات مخابرات در بیست و سومین رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران اظهار کرد: همراه اول همچنین توانست تندیس‌های جایزه ملی تعالی سازمانی و جایزه ملی مدیریت مالی را در سال گذشته کسب کند.

وی به اهم اقدامات صورت گرفته اپراتور اول تلفن همراه در دوران شیوع ویروسکرونا اشاره کرد و گفت: مدیریت بالانس ترافیک برای ارائه بهترین تجربه به مشتری در ایامکرونا و برقراری قرنطینه و ارائه خدمت به ستاد ملی کرونا با سرشماره ۴۰۳۰ بخشی از اقدامات بود.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران همچنین از رشد چندین برابری و بعضا تا ۱۰ برابری استفاده از برنامه هایکابردی داخلی خبر داد و گفت: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ارائه سرویس به تقاضای بیش از دو برابری از سمت مشتریان و ایجاد بستر امن برای سازمان‌ها، موسسات، دانشگاه‌ها برای برگزاری جلسات و کلاس‌های مجازی بخشی از کارهایی بود که در این دوران صورت گرفت.

اخوان بهابادی توسعه پلتفرم آموزشی شاد با همکاری وزارت آموزش و پرورش که توانسته فعالیت‌های آموزشی را برای ۱۴۷ هزار مدرسه فراهم کند را از بزرگترین اقدامات سال گذشته همراه اول عنوان کرد که به کمک امر آموزش در دوران کرونا آمد و اظهار کرد: توفیق داریم حضور بیشاز ۷۵۰ هزار معلم، ۱۴۷ هزار مدرسه، بیش از ۱۳ میلیون دانش آموز احراز هویت شده و بیش از ۱۲۴ هزار مدیر را در اینپلتفرم داشته باشیم؛ همچنین امکان فعالیت همزمان ۲٫۷ میلیون نفر روی اینپلتفرم فراهم است و بیش از ۱۳ میلیون کاربر فعال هفتگی و بیش از ۱۰ میلیون کاربر فعال روزانه روی این بستر قرار دارند.

وی درباره دستاوردهای توسعه بازار، فروش و خدمات مشتریان در سال ۱۳۹۹ نیز عنوان کرد: برای نخستین بار موفق شدیم حضور ۱۰۰ میلیون مشترک را در شبکه همراه اول داشته باشیم که نسبت سیم‌کارت های اعتباری به سیم‌کارت‌های دائمی حدود ۸۰ به ۲۰ درصد است. این در حالی‌ست که سال گذشته جذب بیش از ۱۰٫۵ میلیون مشترک اعتباری هم داشتیم.

اخوانبهابادی سهم بازار سیم‌کارت های فعال همراه اول براساس گزارش فصل چهارم ۱۳۹۹ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را ۵۳٫۶ درصد عنوان کرد و از رشد ۰٫۵ درصدی به نسبت دوره مشابه سال ۱۳۹۸ خبر داد و گفت: براساس این گزارش، تعداد کل مصرف کنندگان دیتای سه ماهه ۴۲ میلیون بوده که ۳۱٫۳ میلیون مصرف کننده دیتایLTE بودند.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران به تحلیل وضعیت و جایگاه اپلیکیشن «همراه من» نیز پرداخت و در این باره یادآور شد: همراه من ۲۶٫۷ میلیون مشترک منحصر به فرد دارد که این تعداد مشترک گویای رشد ۳۶ درصدی به نسبت مدت زمان مشابه سال قبل از ۱۳۹۹ است؛ ایناپلیکیشن ۱۲۳ میلیونتراکنش در ماه را به ثبت رسانیده و متوسط زمان استفاده از ایناپ نیز ۱۲۰ ثانیه بوده که رشد ۱۵۱ درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: تعداد مشترکان روزانه «همراه من» نیزیک میلیون و ۶۵۷ هزار و مشترکان ماهانه آن نیز ۸ میلیون و ۷۷۰ هزار است که در هر دو شاخص به ترتیب ۷۴ و ۵۱ درصد رشد را شاهد هستیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches