×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
سخنگوی گمرک بازگشایی مرزهای زمینی مسافری ایران با ترکیه را تکذیب کرد

اقتصادتهران: سخنگوی گمرک گفت: با تصمیم  کشور ترکیه برای بازگشایی مرزهای زمینی برای مسافران ایرانی، هنوز تصمیمی از سوی ستاد ملی کرونا برای بازگشایی این مرزها گرفته نشده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، سید روح اله لطیفی اظهار داشت: ممنوعیت تردد مسافران از مرزهای زمینی ایران با ترکیه، تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و هرگونه تصمیم جدید برای رفع ممنوعیت نیز باید از طریق این ستاد ابلاغ شود که تا این لحظه تصمیمی در این خصوص اخذ نشده است.

وی در واکنش به اعلام خبر بازگشایی مرزهای زمینی از سوی مقامات ترکیه تصریح کرد: با احترام به تصمیمات کشورهای همسایه در حوزه سرزمینی آنها، ما ملزم به رعایت  تصمیمات بر اساس ساز و کارهای تعریف شده در حوزه حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران هستیم و ستاد ملی مقابله با کرونا هر تصمیمی در این خصوص بگیرد، پس از ابلاغ، آن را اجرا می کنیم.

لطیفی تاکید کرد: ممنوعیت فعلی برای مسافران و گردشگران بوده و افرادی که تابعیت ایرانی دارند و در طرف مقابل شاغل هستند یا اقامت دارند مانند ماه‌های قبل می توانند از مرزها تردد کنند.

به گزارش ایرنا، پیش از ستاد ملی مقابله با کرونا با افزایش شیوع ویروس کرونا ممنوعیت تردد در سراسر کشور از ساعت ۱۹ روز پنجشنبه ۲۹ آوریل ۲۰۲۱ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۰) تا ساعت ۵ بامداد روز دوشنبه ۱۷ می ۲۰۲۱ (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کووید ۱۹ اعلام کرد و تاکنون ابلاغ دیگری در این زمینه منتشر نشده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches