×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
سئول میزبان کنفرانس بین المللی راه آهن اوراسیا

اقتصادتهران: وزارت زمین، زیرساخت و حمل و نقل کره جنوبی اعلام کرد که این کشور در چند ماه آینده نشست بین المللی ســــازمــــان هــمـــکـــــاری راه آهـــن‌هــــــا را در چارچوب اتحادیه اقتصادی اوراسیا میزبانی می‌کند.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از خبرگزاری یونهاب کره جنوبی، چهل و نهمین نشست سالانه این سازمان قرار است ۱۸-۱۵ ماه ژوئن در سطح وزرا  در سئول، پایتخت کره جنوبی، برگزار شود.

این سازمان که در سال ۱۹۵۶ تاسیس شده است،سیاست‌های مربوط به راه‌آهن را هماهنگ می‌کند و بر استانداردهای مربوطه به راه آهن در بین کشورهای اوراسیا نظارت دارد.

کره شمالی در سال ۲۰۱۸ میلادی به عضویت این سازمان درآمد.

گفتنی است در این نشست که بیش از ۲۰۰ تن از وزرای صنعت حمل و نقل  از کشورهای مختلف جهان حضور می یابند به دنبال توسعه روابط کشورهای عضو این سازمان و پیشبرد همکاری برای توسعه حمل و نقل ریلی از شمال شرق آسیا به اروپا است.

ســــازمــــان هــمـــکـــــاری راه آهـــن‌هــــــا یک سازمان بین‌المللی تخصصی است که در جریان اجلاس وزیران حمل‌ونقل در شهر صوفیه (بلغارستان) تاسیس شد.

اعضای این سازمان، وزارتخانه‌های حمل‌ونقل یا ارگان‌های دولتی مجری حمل‌ونقل ریلی از ۲۵ کشور جهان می‌باشند.

مرزهای اوراسیا شاما: اقیانوس آرام در شرق، اقیانوس اطلس در غرب، اقیانوس منجمد شمالی در شمال و آفریقا، مدیترانه و اقیانوس هند در جنوب می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches