×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
رییس جمهوری فعالیت رسمی سامانه شاد را افتتاح کرد

اقتصادتهران: سامانه شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) با دستور رییس جمهوری رسما افتتاح شد.

به گزارش اقتصادتهران، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر سه شنبه در آیین بزرگداشت هفته معلم که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، دستور افتتاح رسمی شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) را صادر کرد.

وزارت آموزش‌ و پرورش در پی شیوع بیماری کرونا که منجر به تعطیلی مدارس در همه کشورها از جمله ایران شد و نظر به اهمیت و ضرورت تداوم آموزش دانش آموزان با تاکید بر ایجاد مدارس در فضای مجازی، تلاش‌های بی‌وقفه را آغاز کرد و در کوتاه‌ترین فرصت شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) را راه‌اندازی کرد.

شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) با امکانات بومی و به‌عنوان شبکه آموزشی اختصاصی وزارت آموزش‌وپرورش راه‌اندازی شده است تا آنچه در مدرسه اتفاق می‌افتد در زمان تعطیلی مدارس در این فضای امن مجازی صورت گیرد.

روحانی در این مراسم و دستور افتتاح رسمی سامانه شاد، تداوم فعالیت و تقویت این سامانه را حتی پس از بازگشایی کلاس‌ها ضروری دانست و گفت: به مرکز ملی فضای مجازی دستور داده‌ام یاری و کمک کنند که سامانه شاد تکمیل و نواقص آن رفع شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches