×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تکمیل رفیوژ سبز شریعتی در ایام نوروز ۱۴۰۰

اقتصادتهران: رفیوژ سبز شریعتی با اتمام فاز سوم، در ایام نوروز در حال تکمیل و به زودی آماده بهره برداری می شود.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در بازدید از روند اجرایی رفیوژ سبز شریعتی که با حضور معاونان ترافیک، عمران، برنامه ریزی شهری، رئیس فضای سبز منطقه و… انجام شد با اعلام خبر فوق اظهار داشت: رفیوژ شریعتی با هدف توسعه فضای سبز و همخوانی آن با اقلیم منطقه یک طی سه فاز اجرا و وارد فاز پایانی شده که در ایام نوروز به اتمام می رسد.

او گفت: فاز اول طرح از میدان قدس تا تقاطع شهید موسیوند، فاز دوم از این تقاطع تا بلوار صبا و فاز سوم از بلوار صبا تا پل شهید آیت اله صدر بوده که با تکمیل فاز نهایی، این رفیوژ به صورت یکپارچه از ورودی منطقه یک تا میدان قدس ادامه خواهد داشت و زیبایی بصری منطقه را در یکی از اصلی ترین شریان های ورودی با کاشت درخت و درختچه، نصب آبنما و  روشنایی و… دو چندان می کند.

موسوی افزود: جهت تکمیل فاز سه، رفیوژ میانی خیابان شریعتی حدفاصل بلوار صبا تا پل آیت الله صدر بیش از یک هزار و ۵۰۰ متر مکعب خاکریزی، کاشت بیش از ۹۰ درخت عنبرالسائل و درختچه یاس هلندی، ۲۸۰ اصله درخت روتبال و نصب ۴۲ پایه چراغ دو شعله طرح تهران قدیم انجام شده است.

شهردار منطقه یک با اشاره به اصلاح هندسی در تقاطع شهیدمیرزاپور- شریعتی گفت: رفیوژ شریعتی در مراحل تکمیلی قرار دارد و با توجه به لزوم بهبود تردد شهروندان در این محور طرح اصلاح هندسی و احداث دور برگردان در تقاطع شهید میرزاپور تهیه و با همکاری پلیس راهور در این ایام در دست اجرا قرار دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches