×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
جزئیات و ارقام وام نوسازی بافت فرسوده با سود ۹ درصد

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری با تشریح ارقام جدید انواع وام‌های نوسازی بافت فرسوده، از آسان سازی شرایط دریافت این تسهیلات برای همه متقاضیان خبر داد.

سید محمد پژمان در گفت وگو با مهر درباره خارج شدن برنامه بازآفرینی شهری از دستور کار وزارت راه و شهرسازی با تکذیب این خبر، اظهار داشت: این حرف ها شایعه است و با جدیت بازآفرینی شهری را دنبال می کنیم.

وی افزود: با قوت و قدرت بیشتر از گذشته این برنامه را دنبال خواهیم کرد و به زودی جزئیات این طرح را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره میزان پیشرفت نوسازی بافت های فرسوده طی ۲ سالی که از قانون برنامه ششم توسعه پشت سر گذاشته شده که می بایست سالانه ۲۷۰ محله مورد بازآفرینی قرار گیرد، تصریح کرد: بازآفرینی شهری مانند پروژه عمرانی نیست که بگوییم چند درصد پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: بخشی از این برنامه به گونه‌ای است که مردم باید ساخت و ساز را آغاز کنند. ما هم تمام مقدمات و زمینه را فراهم کرده ایم و شرایط به گونه‌ای است که مردم برای دریافت تسهیلات استقبال خوبی کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری یادآور شد: حدود ۱۸۰۰ پروژه از بعد روبنایی و زیرساختی در محلات در دست اجرا داریم و منابع آنها نیز تأمین شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches