×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
ثبت نام بن‌ کتاب دانشجویی از ۳۰ فروردین آغاز می شود

اقتصادتهران: قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: ثبت نام بن‌ کتاب دانشجویی ویژه دانشجویان و طلاب از ۳۰ فروردین ماه آغاز می شود تا پایان روز دوم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، امیر مسعود شهرام‌نیا درباره جزییات ثبت نام بن کتاب برای دانشجویان و طلاب توضیح داد: دانشجویان و طلاب می‌توانند در بازه زمانی یاد شده و از طریق سامانه ثبت‌نام بن کارت دانشجویی به نشانی bon.tibf.ir، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: ثبت نام در سامانه امسال به سه شکل ثبت نام با کارت ملی هوشمند (برای اشخاصی که کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند)، ثبت نام به شکل nfc(کارت مجازی) و ثبت نام به صورت بن کارت فیزیکی خواهد بود که دستورالعمل هر یک از این ثبت‌نام‌ها در سایت توضیح داده شده است.

شهرام‌نیا با تاکید بر اینکه هر دانشجو فقط می‌تواند یک بار برای دریافت بن خرید کتاب اقدام کند، اضافه کرد: مبلغ موجود در کارت‌ها یک میلیون ریال است که ۴۰۰ هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۶۰۰ هزار ریال آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت به صورت نقدی پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: بن‌های خرید کتاب فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار دارند و از طریق دستگاه‌های کارتخوان داخل غرفه ناشران قابل استفاده هستند.

بر اساس این گزارش، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، هر ساله در ایام برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کارت ویژه خرید یارانه‌ای کتاب را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد.

دانشجویان و طلاب برای کسب اطلاع از فرآیند ثبت‌نام می‌توانند به سایت bon.tibf.ir مراجعه کرده و اطلاعات لازم در این زمینه را به دست آورند.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches