×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
ثبت رکورد جدید تولید شمش فولادی در مجتمع فولاد صنعت بناب

اقتصادتهران: رکورد جدید تولید شمش فولادی در واحد ذوب ۱۵۰ مجتمع فولاد صنعت بناب به مناسبت دهه فجرثبت شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در ایام الله دهه فجر، رکورد جدید تولید شمش فولادی در واحد ذوب قوس ۱۵۰ این مجتمع به میزان ۱۱۳۰ تن در روز در حالی به ثبت رسید که این میزان تولید در این واحد بی سابقه بوده و شمش های ۱۵۰در ۱۵۰ با گریدهای ۵sp ، ۳sp در حال حاضر تولید می گردد.

واحد ذوب و ریخته گری ۱۵۰ (ذوب شاهین) مجتمع فولاد صنعت بناب از سال ۱۳۹۲ راه‌اندازی گردیده و سالانه توان تولید ۳۲۰ هزارتن شمش فولادی را با کیفیت بالا داراست.

ذوب ۱۵۰ این شرکت دارای کوره قوس ۵۰ تنی بوده و قابلیت هات شارژ و اتصال به خط نورد ۱۸ استند را نیز دارا میباشد که در حال حاضر شمش‌های تولید شده در این واحد در خطوط نورد این مجتمع مورد استفاده قرار گرفته و در بازارهای داخلی و خارجی نیز عرضه می‌شود.

گفتنی است که مجتمع فولاد صنعت بناب در حال حاضر با داشتن دو واحد ذوب و ریخته گری توان تولید سالانه ۶۰۰ هزار تن شمش فولادری را دارا بوده و همچنین با برخورداری از ۷ خط نورد،  قابلیت تولید سالانه بیش از یک میلیون و ۹۵۰  هزار تن انواع مقاطع نوردی در قالب سبد کامل محصولات فولادی را دارا می باشد که به سبب کیفیت بالای محصولات تولیدی، در بازرهای داخلی و خارجی از جایگاه ویژه‌ای در بین مصرف کنندگان برخوردار است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches