×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تولید و صادرات محصولات شیلاتی با تحریم‌ها مختل نمی‌شود

اقتصادتهران: رئیس سازمان شیلات ایران با اشاره به اینکه تحریم‌های جدید تاثیری بر تولید و صادرات محصولات شیلاتی ندارد، از تولید ۱٫۲میلیون تن انواع محصولات آبزی تا پایان سال خبر داد.

به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، حسن صالحی با بیان اینکه پیش بینی می شود تولید و پرورش ماهی در دریا و میگو به بیش از ۱۰ درصد افزایش یابد، گفت: سیاست ما در زمینه صید و صیادی در خلیج فارس و دریای خزر حفظ روند موجود صید، بازسازی ذخایر برای احیای ذخایر، اقتصادی بودن صید و حفظ اشتغال موجود است و در حوزه دریای عمان و اقیانوس هند برنامه ما این است که سهم بیشتری از صید در این آب ها داشته باشیم.

صالحی درباره تولیدات ماهی به شیوه پرورش در قفس نیز اظهار داشت: با توجه به زیر ساخت هایی که برای پرورش ماهی در دریا فراهم کرده ایم پیش بینی می کنیم امسال بین ۲۵ تا ۳۰ هزار تن تولید با این روش داشته باشیم.

وی با بیان این که در سال ۹۷ برای حداقل افزایش ۱۰ درصدی صادرات محصولات شیلاتی برنامه ریزی شده است، خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۲۴ هزار تن انواع محصولات شیلاتی به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون دلار از کشور صادر شد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی درباره تاثیر تشدید تحریم ها در حوزه صادرات و تولید محصولات شیلاتی گفت: ما برای صادرات محصولات شیلاتی به حوزه هایی که مطمئن هستند مانند اوراسیا، آسیای جنوب شرقی و حوزه خاورمیانه مشکلی نداریم ضمن آن که حوزه های جدید برای صادرات در دستور کار ما قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اخیرا ایران برای صادرات قزل آلا به اروپا توافق کرده و صادرات میگو نیز مانند سال های قبل به کشورهای اروپایی ادامه دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches