×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
تشکیل بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ پرونده تخلف صنفی در روزهای ابتدایی سال

اقتصادتهران: معاون رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت که از مجموع بازرسی‌های انجام شده از ابتدای امسال و در جریان طرح نظارتی ویژه این ایام، سه هزار و ۵۵۶ واحد متخلف توسط بازرسان در سراسر کشور شناسایی شد که از این تعداد ۳۲ پرونده مربوط به کالاهای قاچاق مکشوفه است.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «سیدجواد احمدی» افزود: طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ در راستای‌ نیازهای‌ داخلی‌ و با همکاری نهادها و دستگاه‌های مرتبط، همدلی و همراهی عموم مردم و با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت‌ها و توانمندی بازرسان این سازمان در بازرسی و نظارت دقیق بر چگونگی عملکرد بنگاه‌های اقتصادی در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی ادامه‌داد: این طرح با هدف حفظ تعادل در عرضه و تقاضای کالا و خدمات و تنظیم بازار از نیمه بهمن ماه آغاز و تا تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ تداوم خواهد یافت.

معاون سازمان حمایت، از برخورد سریع و قاطع با اخلال‌گران بازار در طرح نظارتی نوروز سال جاری خبر داد و گفت: اقدام‌های نظارتی براساس پیش‌بینی‌های انجام شده و اولویت‌های کالایی تدوین و تاکنون اجرایی شده است.

احمدی تصریح‌کرد: از مجموع بازرسی‌های به‌عمل آمده در بخش کالا و خدمات، بیشترین بازرسی‌ها به‌طور عمده بر کالاهای اساسی از جمله گوشت مرغ، روغن، شکر و غیره متمرکز بوده تا امکان بروز تخلف در این حوزه کم شود.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت اضافه‌کرد: از مجموع پرونده‌های تشکیل شده در این مدت، یک‌هزار و ۸۹۳  پرونده به تعزیرات حکومتی استان‌ها ارسال و یک‌هزار و ۶۶۳ پرونده هم در حال آماده‌سازی برای ارسال به تعزیرات حکومتی است.

وی در ادامه بر رعایت قوانین نظام صنفی و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان تاکید کرد و گفت: بازرسی‌های هدفمند و نظارت‌های پیشگیرانه به صورت مستمر پیگیری شده و همزمان با انجام گشت‌های بازرسی از بازار، برخورد قانونی با گران‌فروشی، کم‌فروشی و احتکار در سراسر کشور در حال انجام است.

برپایه این گزارش، حضور فعال و گسترده بازرسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور در اجرای طرح نظارتی نوروز به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و برخورد با تخلفات اقتصادی، از مهمترین اهداف برگزاری طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches