×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تسهیلات بانک صادرات، ضامن بقا و تداوم فعالیت دانش بنیان‌ها

روند رو به رشد و توسعه دانش بنیان‌ها به گونه‌ای است که طی سال‌های اخیر این شرکت‌ها توانستند با استفاده از برخی حمایت‌ها، به تداوم فعالیت خود ادامه داده و از سویی همواره برای بقا چشم انتظار آینده و تصمیات متولیان امر و دست اندرکاران باشند.

به گزارش اقتصادتهران، در بسیاری موارد، بدون پشتیبانی مالی، این شرکت‌ها قادر نخواهند بود که به فعالیت خود ادامه داده و نیازمند حمایت‌های مالی هستند. دریافت وام برای آغاز فعالیت و نیز وام‌های مختلف، همواره می‌تواند راهگشای فعالیت و بقای آن‌ها بوده و ضامن موفقیت آن‌ها در آینده باشد.

در حال حاضر با زیرساخت خوبی در حوزه دانش بنیان برخوردار فراهم گردیده است حدود ۱۰ هزار شرکت دانش بنیان در این حوزه به فعالیت می‌پردازند.

با توجه به آن که نقش‌‎آفرینی شرکت‌های دانش‌بنیان در اقتصاد کشور بسیار جدی است، این سهم اکنون از GDP در حال حاضر ٢.٧ درصد است و هدف‌گذاری تا پایان برنامه هفتم، رساندن این سهم به ٧ درصد است بنابراین یکی از ارکان مهم تحقق این هدف، بحث تأمین مالی دانش‌بنیان‌ها است که در این زمینه بانک صادرات ایران با درایت کامل و در دور جدید مدیریتی به آن ورود کرده است.

بانک صادرات ایران ضمن انعقاد تفاهم‌نامه‌ توسعه همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی در سالی که مزین به نام جهش تولید با مشارکت مردم است قصد دارد تا بیش از پیش زمینه فعالیت برای این شرکت‌ها و حضور مردم در عرصه فناوری را فراهم نماید.

از سوی دیگر به پیشرو بودن بانک صادرات ایران در عملیاتی شدن برات، چک، سفته و سامانه توثیق الکترونیک، عزم جدی این بانک برای تبدیل شدن به بانک اصلی حامی دانش‌بنیان‌ها بسیار جزم است. این بانک که از زمان آغاز به کار در سال جدید، توانسته است، زمینه همکاری‌های فی مابین با صنعت خودروی کشور را فراهم و توسعه دهد اینبار با عزمی راسخ در صدد حمایت از شرکت‌های دانش بنیان به عنوان بازوی پر قدرت حوزه فناوری است تا بلکه کم کاری سایر بانک‌ها در این حوزه را یک تنه جبران کند.

هم اکنون بانک صادرات ایران به عنوان بانک اصلی حامی دانش‌بنیان‌ها، در راستای کمک به تحقق شعار سال نسبت به معرفی ابزارهای مشترکی در تفاهم‌نامه مشترک با صندوق نوآوری اقدام کرده است که امید می‌رود این مهم، سرآغاز فصل مشترکی در حوزه دانش بنیان‌ها و بانک صادرات ایران گردد.

بدون شک سابقه ۷۲ سال خدمت رسانی بانک صادرات ایران به فعالان اقتصادی و مردم کشور، ابزار بسیار مناسبی برای کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان برای پرداخت تسهیلات نقدی در سال جاری محسوب می‌شود و شرکت‌های دانش بنیان خواهند توانست با اتکا به این پشتوانه عظیم، برای فردای بهتر خود به خوبی برنامه ریزی و اقدام نمایند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches