×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تجلیل از بانوان برتر صنعت زیبایی

اقتصادتهران: مراسم تجلیل از ۳۶ نفر از بانوان صنعت زیبایی کشور به همت آکادمی ایران مستر به مدیریت حافظ قهرمان زاده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، در این مراسم که عصر یکشنبه ۱۷ دی‌ماه در سالن همایش‌های موسسه آموزش عالی اندیشه برگزار شد، بنفشه زارعی، مدیر اجرایی مسابقات جهانی آرایشگری، در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: یکی از مسابقات جهانی بسیار مهم، فستیوال جی کی هست که در کشور روسیه برگزار شده و تیم آرایشگری بانوان ایران توانست در بین ۱۲۰۰ آرایشگر از ۲۸ کشور موفق به کسب کاپ نقره شدند.

وی افزود: تیم اعزامی ایران به این مسابقات شامل ۳۶ نفر در رشته‌های شینیون، کوتاهی، رنگ مو و میکاپ بود که موفق شدند با مدیریت فنی استاد حکیمه بخشی مقام‌های مختلفی را هم به صورت انفرادی و هم به صورت گروهی به دست آورند.

به گفته زارعی، در مقام انفرادی در رشته میکاپ هلیا آخوندزاده موفق به کسب مدال طلا شده و تیم شینیون در رشته فانتزی خلاقیت، در به نمایش گداشتن مفهوم صلح جهانی مدال طلا به دست آورد،

مدیر اجرایی مسابقات جهانی آرایشگری با بیان اینکه کانادا، ترکمنستان، روسیه و قزاقزستان در صنعت زیبایی پیش قدم هستند، تصریح کرد: وقتی در مجامع بین‌المللی توانایی‌های خود را به نمایش گداشته و در رقابت با غول‌های صنعت زیبایی جهان موفق به کسب مدال شده‌ایم، افتخار بزرگی برای مردم و کشورمان است.

لازم به ذکر است، نقطه نظرات تعدادی از آرایشگرانی که از ایران موفق به کسب مقام در این فستیوال شدند در ذیل آمده است:

مریم آقازاده،

از اردبیل در این مسابقات شرکت کردم که چالش با بزرگان این صنعت بسیار موثر و آموزنده بوده و همچنین آشنایی با مدرسان جهانی برایم تجربه ارزشمندی است.

شادی همایونی

با ۳۲ سال سابقه کار تخصصی در رشته کاربامواد و اکستنشن و عضو آکادمی‌های اروپایی بودن تصمیم گرفتم همراه با تیم ایران باشم و خودم را در مقابله با  ابرقدرت‌های صنعت زیبایی به چالش بکشم. به نظرم همه ما باید فارغ از میزان تجربه کاری بالا، با به چالش کشیدن خودمون مقدمات رشد و توسعه فردی خودمان را فراهم کنیم.

فاطیما باقری، مدرس شینیون

۱۵ سال سابقه فعالیت دارم در این رشته و در لاین شینیون مقام ششم عروس به صورت تکنیکی و مقام اول در ملکه آینده در لاین فانتزی به دست آوردم.

شرکت در چنین فستیوال‌هایی، به روند پیشرفت کار بسیار کمک می‌کند. هرکس که می‌خواهد در کار شینیون موفق شود حتما در مسابقات بین المللی شرکت کند.

الهه کاظمی از تیم کارباموار

۱۴ سال سابقه کار داشته و در رشته رنگ شرکت کردم. سطح مسابقات بسیار خوب بود و موفق به کسب مقام هشتم در لاین رنگ شدم. شرکت در این مسابقه بسیار خوب بود و تجربه مفیدی به دست آوردم.

شرکت در چنین فستیوال‌هایی در افزایش انگیزه  موثر است.

هلیا آخوندزاده

تنها فردی بودم که مقام اول جهانی را به دست آوردم در رشته عروس تجاری.

با حضور در این مسابقات قصد به چالش کشیدن خودم را داشتم. رقبای اصلی ما قزاقستان، ترکمنستان و روسیه به شمار می‌روند.

بیش ترین چالشی که در ایران داریم، موانع منع نمایش جلوه نهایی و به عبارتی رد شدن از فیلترهای بسیار است.

آرایشگرها باید تکرار و تمرین داشته باشند و تمیزی کار در کسب مقام بسیار مهم است.

ریحانه آبیارپور

دارای سابقه ۲۳ ساله در لاین آرایش هستم و در این مسابقات موفق به مقام نهم شینیون شدم.

محک خوردن در چنین فستیوال‌هایی از لحاظ کسب تجربه بسیار مهم است و باید بر روی تمام جنبه‌های کاری، وقت گذاشت.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches