×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تجدید میثاق مدیران شهرداری منطقه بیست با ۴۱ خانواده شهید

اقتصادتهران: همزمان با هشتمین روز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهردار و مدیران ارشد منطقه بیست با ۴۱ خانواده معظم شهید دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ در هشتمین روز از ایام دهه فجر و در راستای برگزاری مراسم تجدید میثاق مدیران شهری این منطقه با ۴۱ خانواده شهید، فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ با خانواده های معظم شهیدان خزائی، عباسی کوهپایگانی و همت دیدار کرد.

در این دیدارها که با هدف تکریم و تجلیل از ایثار و پایداری خانواده معظم شهدا برگزار شد، شهردار منطقه ۲۰ به همراه حسین نصرالله مدیر بنیاد شهید شهرری، رئیس دفتر شهردار، مدیر روابط عمومی و مسئول ایثارگران این منطقه صبح روز شنبه ۱۹ بهمن  ۹۸ با حضور در منزل خانواده های معظم شهیدان مرادعلی خزائی، محمد و محمود عباسی کوهپایگانی و منوچهر همت با آنان دیدار و گفتگو کردند و با اهدای لوح تقدیر و هدیه از صبر و استقامت آنان تجلیل شد.

افشار اظهار داشت: همه ما به خانواده های معظم شهدا که فرزندان آنان برای دفاع از میهن اسلامی با از خودگذشتگی و ایثار به شهادت رسیدند مدیون هستیم و پاسداشت این ایثار و شهادت و تکریم و قدردانی از صبر و استقامت این خانواده گرانقدر از وظایف تمامی شهروندان و مسئولان و مدیران شهری است.

وی با بیان اینکه طبق آیات قرانی « شهدا زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی می خورند» گفت: شهدا ناظر کارهای ما هستند و وظیفه ما آنست که تمامی فعالیت هایمان را با حس تعهد و مسئولیت و ایجاد فضائی سالم در ادارات انجام دهیم تا سرمایه های اجتماعی به ظهور برسد.

گفتنی است به همین مناسبت دیدار با خانواده معظم شهدا، همزمان با حضور معاونان و شهرداران نواحی منطقه ۲۰ انجام شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches