×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بیمه دانا به رکورد فروش ۳۳ هزار میلیارد تومان رسید

اقتصادتهران: مدیرعامل بیمه دانا با اعلام این خبر که میزان فروش شرکت از بودجه عملیاتی مصوب عبور و به ۳۳ هزار میلیارد تومان رسید، تأکید کرد: طی دو سال اخیر، بالغ بر هفت هزار میلیارد تومان بر میزان سرمایه‌گذاری‌های شرکت افزوده شده و بیمه دانا سال‌جاری را با شرایط مطلوب و حاشیه سود مناسب پشت‌سر خواهد گذاشت.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بیمه دانا، عصر روز یکشنبه ۲۸ اسفندماه در آخرین جلسه شورای مدیران این شرکت در سال ۱۴۰۲ که در محل سالن اجتماعات ساختمان سعدی برگزار شد، پیشاپیش ضمن تبریک سال نو و قدردانی از تلاش و همدلی مدیران و کارکنان صف و ستاد برای کسب جایگاه کنونی این شرکت، گزارشی از عملکرد سال گذشته ارائه داد.

مدیرعامل بیمه دانا، تثبیت سهم بازار، تقویت کیفیت پرتفوی و سبد پرتفوی، همچنین اجتناب از ورود به حوزه‌های پُرخطر را از مهم‌ترین برنامه‌ها و اهداف این شرکت برای سال آینده عنوان و اظهار امیدواری کرد که «با تلاش همه کارکنان صف و ستاد و شبکه فروش به اهداف یادشده دست پیدا کنیم.»

نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بیمه دانا با اشاره به اینکه تولید حق‌بیمه در بودجه عملیاتی سال ۱۴۰۲ بر مبنای ۳۲ هزار میلیارد تومان مصوب شده بود، اظهار داشت: خوشبختانه در حال‌حاضر از این رقم عبور کرده‌ایم و به رقم ۳۳ هزار میلیارد تومان رسیده‌ایم.

وی در این نشست با بیان اینکه بودجه شعب بیمه دانا در سراسر کشور برای سال ۱۴۰۳ به‌‌زودی ابلاغ خواهد شد، افزود: امیدوارم با رعایت اصول مبتنی بر مدیریت ریسک، کارنامه مطلوب‌تری را (با در نظر گرفتن همه نقاط ضعف‌ها و قوت‌ها طی دو سال گذشته) برای سال آینده، رقم بزنیم.

دکتر رضا جعفری، خسارت پرداختی توسط شرکت را حدود ۱۶ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و در ادامه افزود: در صورت‌های مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۲، ۳۳ هزار میلیارد تومان میزان فروش و ۲۷ هزار میلیارد تومان کل ذخایر فنی شرکت ثبت خواهد شد که به نوبه خود رقم‌های مطلوب و قابل قبولی است.

وی همچنین، ضریب خسارت شرکت را ۷۶.۵ درصد برشمرد و افزود: متوسط ضریب خسارت با ۷۶.۵ درصد نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۱، کاهش داشته که در مجموع حاشیه سود بسیار خوبی نصیب شرکت شده است.

مدیرعامل بیمه دانا با تأکید بر اینکه مجموع دارایی‌های شرکت از مرز ۳۷ هزار میلیارد تومان عبور کرده است، بیان کرد: طی دوسال اخیر بالغ بر ‌هفت هزار میلیارد تومان میزان سرمایه‌گذاری‌های کوتاه و‌ بلندمدت شرکت بوده است.

وی در ادامه افزود: توانگری شرکت در سطح نخست حفظ خواهد شد و شرکت، سال‌جاری را با شرایط مطلوب پشت‌سر خواهد گذاشت.

مدیرعامل بیمه دانا در ادامه این مراسم با اشاره به تجدید ارزیابی دارایی‌های شرکت مطابق با قانون بودجه ۱۴۰۳ عنوان کرد: سرمایه شرکت از ۵ هزار میلیارد تومان عبور خواهد کرد.

نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بیمه دانا ضمن تأکید بر اهمیت بحث وصول مطالبات تصریح کرد: ما در ساختار معاونت مالی شرکت، مدیریت وصول مطالبات را تأسیس کردیم که به نوبه خود، اقدام مهم و اثربخشی بود. بسیاری از مطالبات معوق و جاری با پیگیری‌های مستمر این مدیریت وصول شد و می‌توان گفت، مدیریت وصول مطالبات یکی از اثربخش‌ترین مدیریت‌ها در سال ۱۴۰۲ بوده است.

مدیرعامل بیمه دانا در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت بحث سرمایه انسانیِ شرکت و لزوم جذب نیروی جدید، خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش همکاران بازنشسته و یا در آستانه بازنشستگی، سال آینده، نیروهای حرفه‌ای، دلسوز، بدون واسطه و از طریق آزمون و‌ مصاحبه و ‌پس از طی دوره‌های اموزشی جذب شرکت بیمه دانا خواهند شد.

وی ضمن تأکید بر اهمیت توانمندسازی نیروی انسانیِ شرکت و همچنین اشاره به بازنشسته‌شدن تعدادی از مدیران ستادی و رؤسای شعب، از مدیران خواست تجربیات مدیریتی خود را در اختیار نیروهای شان قرار دهند.

مدیرعامل بیمه دانا در پایان، از زحمات همه‌ معاونین، مدیران ستادی، رؤسای شعب و کارکنان، نمایندگان و شبکه فروش بیمه دانا تشکر و قدردانی کرد و جایگاه فعلی این شرکت را حاصل تلاش و همت جمعی ایشان دانست.

در ابتدای این جلسه نیز، پرویز نظری مدیر برنامه و بودجه بیمه دانا به ارائه گزارش مختصری از آمار و عملکرد رشته‌های بیمه‌ایِ شرکت بیمه دانا و همچنین تبیین کلیات بودجه و رئوس آن در سال‌جاری پرداخت و اشاره کرد: با تدبیر و همت همه مدیران و کارکنان بیمه دانا توانستیم رتبه نخست شرکت‌های بورسی (خصوصی) را کسب و در جایگاه دوم صنعت بیمه قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه بیمه دانا در سال‌جاری در خصوص تولید حق بیمه نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چشم‌گیری را تجربه کرده است، گفت: تلاش ما بر این است که بتوانیم در همه رشته‌های بیمه‌ای به یک رشد متوازن دست یابیم.

مدیر برنامه و بودجه ضمن ارائه آمار کلی از سهم شرکت‌های حاضر در صنعت بیمه در زمینه تولید حق‌بیمه، عنوان کرد: میانگین رشد شرکت بیمه دانا طی مدت زمان ۱۱ ماهه در سال‌جاری، ۱۲.۳ درصد از سهم بازار است که باید به سهم ۱۳ درصدی در صنعت بیمه ارتقاء یابد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches