×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بیش از ۱۶ هزار خودروی ناقص ایران خودرو تکمیل و تحویل مشتریان شد

اقتصادتهران: گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تأمین نیاز بازار و افزایش عرضه، تکمیل محصولات دارای کسری را آغاز کرده و در روزهای گذشته ۱۶ هزار و ۲۵۵ دستگاه خودرو را تحویل مشتریان داده است.

 گزارش روز دوشنبه این گروه صنعتی حاکی است، نماینده مدیرعامل ایران خودرو ضمن اعلام این خبر، افزود: با توجه به آغاز فصل افزایش تقاضا در بازار خودرو و ضرورت تأمین نیاز مشتریان و ایجاد گردش نقدینگی در زنجیره تولید خودرو از سویی دیگر، همه گروه‌های تأمین، تولید، برنامه ریزی و سازندگان، بر تجاری سازی خودروهای ناقص و تحویل به مشتریان تمرکز کرده‌اند.

«علیرضا بخت آزما» با اشاره به مشکلات تحمیلی ایجاد شده به دلیل تحریم‌های ظالمانه گفت: اکنون سازندگان نیز با شرایط جدید منطبق شده و با تمهیداتی که اندیشیده شد، زنجیره تأمین درحال بازگشت به شرایط عادی است.

وی تصریح کرد: در روزهای تعطیل هفته گذشته، کارکنان در واحدهای مرتبط در قالب سه نوبت کاری در محل کار خود حاضر شدند و توانستند عدد تجاری سازی خودروهای ناقص را به بیش از ۱۶ هزار دستگاه  افزایش دهند.

به گفته بخت آزما، روز عید سعید فطر تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو تکمیل و تحویل مشتریان شد.

نماینده مزبور گفت: قطعات مورد نیاز تأمین، و بر روی خودروها نصب شده و فرآیند تجاری سازی بدون هیچ گونه تخطی از استانداردهای کیفی انجام شده و هیچ تولیدی خارج از فرآیند و چارچوب استاندارد کیفیت اجازه تجاری سازی ندارد.

وی به حداقل رساندن تولید خودروی ناقص را از اهداف تعیین شده دانست و گفت:سیاست تثبیت تجاری سازی موجب تولید روزانه ۲ هزار دستگاه می شود و در هفته‌های آینده تیراژ تکمیل، تجاری سازی و تحویل خودرو را به روزانه  ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه و در نهایت سه هزار دستگاه افزایش خواهیم داد.

بخت آزما با بیان اینکه به زودی تعهدات معوق به مشتریان به روز خواهد شد، افزود: با عبور از مسیر بحرانی و با تأمین قطعات، خودروها به سرعت تکمیل شده و به دست مشتریان خواهد رسید.

برپایه این گزارش، خودروهای تجاری سازی شده شامل گروه پژو ۲۰۶، دنا، دناپلاس، رانا، پژو ۲۰۷، تندر ۹۰ پلاس و اتوماتیک، تندر ۹۰، سمند، سورن، آریسان، گروه پارس، پژو ۴۰۵ و پژو ۲۰۰۸ بوده که در روزهای گذشته به مشتریان تحویل شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches