×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
برگزیدگان بین الملل جشنواره فیلم وحدت اسلامی معرفی شدند

اقتصادتهران: برگزیدگان بخش بین الملل نخستین جشنواره فیلم وحدت اسلامی همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه سی امین کنفرانس وحدت اسلامی با حضور رییس جمهوری معرفی شدند.

به گزارش ایرنا از سالن کنفرانس سران محل برگزاری این مراسم، جشنواره فیلم وحدت اسلامی، در بخش فیلم های کوتاه و نیمه بلند و در رشته بهترین فیلمنامه، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به ملیکه زئیری برای فیلمنامه فیلم محمد نام اول از فرانسه اهدا شد.

در رشته بهترین فیلم با موضوع پویانمایی

تندیس جشنواره و جایزه نقدی به رسول زرین و هادی طبسی برای فیلم پویانمایی روبان از کشور ایران اهدا شد.
در رشته بهترین فیلم داستانی کوتاه و نیمه بلند تندیس جشنواره و جایزه نقدی به امیرعباس ربیعی برای فیلم داستانی ولد از ایران اهدا شد
در بخش بهترین نماهنگ تندیس جشنواره و جایزه نقدی به جک مودلر برای نماهنگ او تنها بود از کشور انگلیس اهدا شد.
در بخش فیلمهای سینمایی در رشته بهترین فیلمنامه تندیس جشنواره و جایزه نقدی به دیانا کمال الدین برای فیلمنامه فیلم داستانی فانی و از هم گسیخته از سوریه اهدا شد.
در رشته بهترین دست آورد فنی تندیس جشنواره و جایزه نقدی به «حمید خضوعی ابیانه» برای تصویربرداری فیلم سینمایی ملک سلیمان از ایران اهدا شد.
در رشته بهترین کار گردانی تندیس جشنواره و جایزه نقدی به می ‌المصری برای کارگردانی فیلم داستانی «۳۰۰۰ شب» از لبنان اهدا شد.

دررشته بهترین فیلم سینمایی، تندیس جشنواره جایزه نقدی به نجدت انزور از کشور سوریه برای فیلم فانی و از هم گسیخته اهدا شد.

در بخش فیلمهای مستند و اسلام هراسی، در رشته بهترین تحقیق و پژوهش تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مجتبی علی برای فیلم مستند «داعش، افراطیان اسلامی» از انگلستان اهدا شد.

در رشته بهترین کارگردانی،  بهترین فیلم با موضوع مستند کوتاه و نیمه بلند تندیس جشنواره و جایزه نقدی به جولیا آماتی برای فیلم مستند «هبرون سرزمین من است» از ایتالیا اهدا شد.
فیلم مستند بلند تندیس جشنواره به همراه جایزه نقدی به هایچا لادروز برای فیلم مستند بلند امید در بطری از کشور فلسطین اهدا شد.
در رشته بهترین مستند با موضوع اسلام ستیزی تندیس جشنواره به علاوه جایزه نقدی به علیزاده برای فیلم مستند اسلام هراسی در اروپا از کشور ایران اهدا شد.
در رشته بهترین فیلم مستند تندیس جشنواره به همراه جایزه نقدی به محمد علی فارسی برای فیلم ابر‌ها در راهند از ایران اهدا شد
جوایز نقدی بخش بین الملل از بیست میلیون ریال(دو میلیون تومان ) الی شصت میلیون ریال (شش میلیون تومان) بود.
این جوایز توسط حسن روحانی رئیس جمهور، آیت الله اراکی دبیرکل مججمع تقریب مذاهب اسلامی، هاشم میرزاخانی دبیر جشنواره و دواران بخشهای مختلف اهدا شد و جوایز بخش ملی نیز روز شنبه ۲۷ آذر در مراسم اختتامیه اهدا می شود.
جشنواره فیلم وحدت برای نخستین بار همزمان با کنفرانس وحدت اسلامی برگزار می شود که ۹۱۹ اثر در بخش های کوتاه، نیمه بلند، مستند و سینمایی از ۳۷ کشور به دبیرخانه این جشنواره راه یافتند که از سوی ۱۳ هیات داوری ایرانی و خارجی داوری شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches