×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری اهدای جوایز به کمپین تبلیغاتی بیمه تجارت نو

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه تجارت نو مراسم اهدای جوایز به برندگان مسابقه مربوط به کمپین تبلیغاتی این شرکت با محوریت شعار جدید ” با خیال راحت تکیه کن ” عصر روز یکشنبه مورخ ۹۶/۱۱/۱ ساختمان ستاد این شرکت با حضور سیدمحمد عباس زادگان مدیرعامل، پدرام آبدارزاده مدیر بازاریابی، مجید باقی مدیر روابط عمومی و مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون، مدل های تبلیغاتی شرکت و برندگان مسابقه برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم نماینده شرکت مجری تبلیغات، گزارشی از فعالیت های تبلیغاتی انجام شده در همه ی رشته ها را تشریح نمود و با اشاره به بازتاب تبلیغات، اثر بخشی تبلیغات را مثبت ارزیابی نمودند.
در ادامه، سیدمحمد عباس زادگان با ارائه توضیحاتی در خصوص عملکرد شرکت بیمه تجارت نو در دو سالی که از آغاز فعالیت این شرکت می گذرد، کسب رتبه توانگری مالی سطح یک و بهره مندی از کارکنان جوان، پر انرژی، دانشی و با سابقه اجرایی قابل قبول را از مزیت های این شرکت دانستند و اشاره نمودند تمامی اقشار مردم می توانند با خیال راحت ریسک‌های مرتبط با زندگی شخصی و کاری خود را به بیمه تجارت نو متصل نمایند و ما نیز با تمام توان در زمان بروز خسارت احتمالی در کنار این عزیزان خواهشم بود. ایشان با توجه به وقوع زلزله های اخیر در کشور ضرورت جلب نظر مردم به خرید بیمه نامه‌های آتش سوزی به همراه پوشش زلزله را یکی از اولویت های اصلی دانستند که باید در این خصوص با انجام برنامه های فرهنگی و اطلاع رسانی مردم را نسبت به خرید پوشش متناسب تشویق نماییم.
در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و جوایز ارزنده از برندگان مسابقه تقدیر گردید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches