×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت هواپیما نداریم

اقتصادتهران: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: هیچگونه افزایش قیمتی در سفرهای هوایی رخ نداده و برنامه‌ای هم برای آن وجود ندارد.

محمدحسن ذیبخش در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برخلاف برخی اظهارات صورت گرفته هیچ گونه افزایش قیمتی در نرخ بلیت هواپیما در پروازهای داخلی اعمال نشده و همواره همان سقف‌های تعیین شده سابق رعایت می‌شود.

وی افزود: تخلف در نرخ فروش بلیت هواپیما از سوی هر شرکت هواپیمایی یا دیگر ارائه کنندگان بلیت هواپیما تخلف محرز و بسیار بزرگی به شمار رفته و با عوامل آن برخورد قضایی خواهد شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: البته بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته و آمارهای ارائه شده تا کنون شرکتی در این زمینه مرتکب تخلف نشده اما مسلما با گرانفروشان بلیت هواپیما در پروازهای داخلی برخورد می‌کنیم و مردم می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی سازمان هواپیمایی ما را در جریان تخلفات احتمالی در این زمینه قرار دهند تا با مسببان آن برخورد شود.

به گزارش ایسنا، بیست و چهارم آبان ماه سال گذشته بود که جلسه شورای عالی هواپیمایی کشوری با حضور نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت امور خارجه، عضو ناظر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، سازمان برنامه و بودجه، دادستانی عمومی و انقلاب تهران، عضو مطلع شورای عالی هواپیمایی کشوری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” و نماینده شرکتهای هواپیمایی داخلی برگزار و مقرر شد قیمت بلیت پروازهای داخلی با ۱۰ درصد افزایش نسبت به جدول نرخی اعلام شده در خرداد ماه سال ۱۳۹۹ مواجه و محدودیت حداقل قیمت نیز از این نرخنامه جدید حذف شد.

بر این اساس سه روز پس  از این جلسه، انجمن شرکت‌های هواپیمایی نرخنامه جدید برای پروازهای داخلی را منتشر کرد و براین اساس حداکثر قیمت برای پروازهای داخلی در ۲۲۷ مسیر پروازی مختلف مشخص و ۴۸۱ هزار و ۹۰۰ تومان پایین‌ترین نرخ منتشر شده برای قیمت بلیت پروازهای داخلی در مسیرهای کوتاه و یک میلیون و ۵۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان بالاترین آن بود که به مسیر پروازی تبریز-بندرعباس اختصاص دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches