×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بررسی مسائل مختلف حوزه صنعت از سوی دانشگاه امام خمینی (ره)

اقتصادتهران: رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) گفت: دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) از دیرباز در برنامه خود به دنبال آن است گامی برای بهبود وضعیت صنعت در استان بردارد؛ زیرا در حوزه صنعت در استان قزوین پیشرفت‌هایی داریم و در این راستا جامعه دانشگاهی می‌تواند کمک بیشتری داشته باشد.

سید ابوالحسن نائینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با اساتید و پژوهشگران اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر شتاب علمی تأکید داشتند، چرا که با وجود دستاوردهای مختلف به وجود آمده هنوز جای کار بسیار است.

وی افزود: باید شتاب خود در زمینه‌های مختلف علمی و به‌ویژه در حوزه رونق تولید را بیشتر کنیم که این امر وظیفه سنگینی را برای محققان، اساتید دانشگاه، نخبگان و پژوهشگران و جامعه دانشگاهی ایجاد می‌کند.

نائینی تصریح کرد: برنامه‌ریزی در دانشگاه‌های مختلف سراسر کشور در این خصوص وجود دارد که در این زمینه توفیق بیشتری داشته باشیم تا در زمینه‌های رسیدن از علم به تولید حرکت خود را شروع کرده و در آینده شاهد شکوفایی بیشتر در زمینه صنعت باشیم.

وی ادامه داد: دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) از دیرباز در برنامه به دنبال آن است گامی برای بهبود وضعیت صنعت در استان بردارد؛ زیرا در حوزه صنعت در استان قزوین پیشرفت‌هایی داریم و در این راستا جامعه دانشگاهی می‌تواند کمک بیشتری داشته باشد.

نائینی یادآور شد: نشست‌های خود را با اهالی صنعت در سطح استان از سال گذشته آغاز کرده‌ایم و مسائل مختلف موجود در حوزه صنعت را بررسی کرده‌ایم و امیدواریم این روند در سال جاری شتاب بیشتری پیدا کرده تا در حوزه‌های مختلف دستاوردهای خوبی داشته باشیم.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با بیان اینکه در کنار توجه به‌شتاب علمی و توجه به این مقوله نیازمند توجه به مقوله فرهنگ و جامعه نیز هستیم، گفت: در حوزه فرهنگ و اجتماع دانشگاه وظایف بسیار دارد؛ از این رو این دانشگاه در مسائل فرهنگی حرکت‌های خوبی در سطح جامعه داشته و برای حل مشکلات اجتماعی راهکار لازم را ارائه می‌دهد.

نائینی در پایان خاطرنشان کرد: این دانشگاه در این حوزه ورود جدی پیدا کرده و دانشکده‌های علوم انسانی و علوم اجتماعی اقدامات خود را آغاز کرده‌اند که امیدواریم بعد از به نتیجه رسیدن این حرکات اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص انجام شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches